Viki pohled:
,,Kájo..." Zaklepala jsem na dveře pokoje a s psíma očima vešla dovnitř.
,,Ježíši, tenhle pohled znám. Co potřebuješ?" Koukne se na mě vážně a položí mobil na postel.
,,Ehm... Prachy... Stačí dvě stě. Vrátím ti to" podívala jsem se na ní a ona si mě změřila pohledem.
,,Na co?" Zeptala se. Chtěla jsem zalhat, ale před Kájou myslím nemám o čem lhát.
,,Cíga... Už mi došly..." Hrála jsem si s lemem mikiny.
,,Víš že je to nezdravé a kdyby tě Maty nachytal, tak by tě zabil." Řekne vážně a z peněženky vytáhne dvě stě.
,,Jsem opatrná." Zamumlám. Najednou nám oboum začne zběsile pipat mobil.
,,Třídní skupina? Tam se půl rok nic nenapsalo" Řekla si pro sebe a obě jsme to rozklikli.
Zamračila jsem se když jsem to četla.
Patrik: jakpak se má naše maminka?
David: mommy
Já: idioti
Patrik: step sis se ozvala. Byl bych skvělej step bro vikuskoo
Kája: máte tohle za potřebí?
Já: Patriku vykuř si mám úžasného step bro
Patrik: však si škvrně
David: Karolino ses devkaaaa
Patrik: 🤌🏻🤌🏻🤌🏻
Pavlína (správce): můžete si přestat nadávat? Nebo vás vyhodím.
Mobil jsem si dala do kapsy a podívala se na Káju.
,,Co jim jeblo?" Zamumlala jsem.
,,Nevím, měsíc neotravovali a teď zničeho nic" prohrábla si vlasy.
,,Jak půjdu koupit ty cíga, něco hodím Patrikovi do okna nebo mu tam něco zařvu." Dám si peníze do kapsy.
,,Ale dávej bacha ať tě nechytí." Řekne vážně. Jen kývnu a vydám se do chodby.
Káji pohled:
Když Viki odešla vzala jsem mobil znova do ruky. Projela jsem stránky kina a všimla si že dávají Maria. Instantně jsem rozklikla ig a napsala Dejvovi.
Já: Jak moc divné bude, když dva teenergeři půjdou do kina na Maria?
Dejv:Jako vážně? To jsme viděli už tak pětkrát
Já:Prosím🙏🏻, chybí mi to, navíc nemám co dělat
Dejv:Fajn...v kolik?
Já:Za hoďku?
Dejv: Za chvilku jsem u tebe
Já: Oki doukiVypla jsem mobil a vydala se do kuchyně. Maty s Domčou seděli v obývaku. Napustila jsem si vodu a napila se. Podívala jsem se na ně.
„Maty?"
„No?" Otočil se na mě
„Jdu ven s bratrancem"
„Dobré, ale dávej pozor"
„Však jo"
„Co se tady koná?" Ozval se Vitaa, který vešel do kuchyně
„Tvoje sestřička jde ven"
„Jako sama?"
„Ne, s bratrancem" Zasmála jsem se
„Ty máš bratrance?"
„Jo, byl tady včera"
„Proto Viki nebyla u mě, já si říkám, že mi bylo divné, že by byla s tebou"
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...