44.

26 3 1
                                    

Matyho pohled:

S hlasitým kýchnutím jsem šel otevřít dveře. Chtěl jsem říct nějakou jedovatou poznámku, když v tom jsem si uvědomil kdo to je. Málem se mi zastavilo srdce. Ve dveřích stalo 5 policajtů, Kája a za ní Samuel.

Nenapadlo mě ani pozdravit, okamžitě jsem svůj pohled zaměřil na Sama.

,,Ty zmrde... Přivedl si jí do nějakého průseru?" Zavrčel jsem k němu a chtěl mu natáhnout, když v tom mě chytil jeden ten policajt... Asi bych se mohl krotit.

,,Pane Tomko, potřebovali by jsme si s vámi promluvit. Myslím tím já, můj kolega, vy a vaše obě dcery." Řekl ten policajt a vešel dovnitř.

Kurva co se stalo. Šel jsem do obýváku za Viki, trochu se rozklepala když viděla fízli, já ji pohladil a ona se trochu uklidnila. Šli jsme do holčičího pokoje. Domča a Vita na mě ještě v obýváku házeli nechápavé pohledy.

Já sám nic nechápal.

***

Seděli jsme na postelích od holek. Kája nám řekla všechno co se stalo. A ti cajti nám řekli jak to bude dál pokračovat.

,,Je to zmrd, ne fakt, rozmlatim mu hlavu. Panebože je mi trapně." Protřel jsem si oči. Ano tohle mě donutilo brečet.

Řekli nám že nachvili půjdou a že my si to tu můžeme mezitím probrat.

Snažil jsem se Káju přimět k úsměvu... Vlastně i sebe. Když v tom se ozvala Viki.

,,Sestro, já nechápu jednu věc." Řekla celkem naštvaně a zhruba se posadila. Oba jsme se na ní podívali s tím že jí posloucháme.

,,Chtěl tě znásilnit už minule, choval se jak kretén a potom, podle čeho to vyprávíš, když se tě zeptal jestli nechceš ven. Řekla jsi "nebylo by to špatné"? Moc mi to logiku nedává." Zkřížila si ruce na hrudi a jemně Vystrčila spodní ret.

Teď ne Viki, prosím teď fakt není dobrá chvíle.

,,Co tím teď chceš říct?" Zeptala se Kája roztřeseně a bylo jí znovu do breku. Kurva Viktorie okamžitě drž hubu.

Viki si všimla že Kája nemá daleko od pláče, nadechovala se že něco řekne už klidným hlasem. Pak se ale zamračila a opět tím svým protivným hlasem řekla:

,,Že si s ním neměla jít, když víš co udělal minule, je to nelogické a myslím že většina holek by se bála kdyby se na ně jen podíval." Vpálila jí to do ksichtu.

Já hrubě chytil Viki za zápěstí. Mírně vyjekla a pak se na mě svými zlomenými oči dívala. Vlastně ano, na tom co říkala bylo pravdy.

Ale co se stalo, se stalo. Kája si teď odnesla trauma, kterého se jen tak nezbavíš. Přišlo mi od ní nesprávné aby ji to právě teď vystřelila do obličeje.

,,Naser si." Šeptla k ní Kája a šla pryč z pokoje. Já ihned běžel za ní.

,,Promluvím s ní, slibuju." Řekl jsem se vzlykem a chytl jí za loket.

,,Ne, já jsem s ní skončila. Její chování mě už začíná srát, nechápe nic. Vůbec nic, nenávidím ji." Bouchla do mě. Šla pryč s bytu i se Samem.

Ten policajt mi ještě něco říkal a já poslušně přikyvoval. Ještě jsem se snažil přemluvit Káju, ta ale odmítala. Ale Sam mi slíbil že na ní dá pozor, že bude u něj. Když odešli, s velkým dupotem jsem se vydal zpět za Viki. Seděla na posteli a dívala se do zdi, jakoby v ní něco viděla.

,,Děláš si ze mě prdel?" Řekl jsem naprosto bez emocí. Byl jsem na ní naštvaný.

Ona neodpovídala, jakoby tu ani nebyla, jakoby tu jen seděla její socha.

Mattemovi děti🥹💅🏻Kde žijí příběhy. Začni objevovat