Viki pohled:
,,Čau Maty! Uráčil jsi se konečně ukázat!" Křikl nějaký týpek ze zahrady. Právě se nacházíme u Domčovy rodiny. Má tu být prý nějaká oslava. Těsně před Vánoci...
Nuda jak sviň.
,,Počkat, Domi neměl jsi náhodou tři děti?" Křikla máma od Domči a hned na to mě objala.
,,Káji není dobře, zůstala doma." Řekl Dominik a vedl nás dovnitř. Sedělo tam nejméně 20 lidí. Prohrábla jsem si vlasy a sedla si vedle Vity.
Všichni se mi hned začali představovat a ptát se mě na různé věci.
Nenávidím rodinné oslavy.
Všichni se začali bavit, všichni jedli a řvali... Hudba byla taky pěkně nahlas. Řešilo se tu snad všechno možné.
,,A jak se jinak má Kája?" Ozvalo se někde ze zadu stolu, typuju tak opět Dominikova máma.
,,Je těhotná... Takže trochu hormony-" řekl Vita když se napil čaje. Já do něj ihned strčila aby zastavil, u toho si málem polil mikinu.
Zanedlouho si uvědomil že řekl něco co neměl, jeho výraz mluvil za vše.
Skvělý bratře...
Všichni čtyři jsme na sebe hodili varovné pohledy.
,,Prosím?" Párkrát zamrkal, pro změnu, Dominikův táta. A už to začíná...
,,Není ji náhodou 16?" Opět se někdo ozval. Hlavu jsem si složila do dlaní.
Stejné gesto zopakoval aji Domča.
,,Paní Tučková, byl to omy-" Snažil se Maty něco říct, ale paní Tučková ho zastavila svými slovy.
,,Šestnáctiletá holka je těhotná... Panebože co z toho dítěte vyroste." Prskla znechuceně. To už jsem se ale neudržela.
,,Co je na tom? Je to její život ne? Nechápu co z toho děláte, vy se o to starat nebudete." Máchala jsem rukama, Vita mě za jednu chytil a trhl s ní dolů.
Zvedla jsem se a šla na záchod... Chci chvíli klid. Vytočila jsem v kontaktech Káju. Chtěla jsem si s ní popovídat.
Jenže ona to nezvedla...
Trochu jsem se zamračila a zkusila to ještě jednou. Přišlo mi to divný, chtěla zůstat doma, tak proč by mi to nezvedla?
Šla jsem zpět, ignorovala jsem pohledy všech... Stejně to vypadalo že řeší úplně jiné téma. Šla jsem za Matym.
,,Maty, Kája mi to nebere." Špitla jsem k němu.
„Mhm...teda co?"
„Kája mi nebere telefon"
„Jo jo jasně"
„Doprdele, jsi opilý?!"
„Nekřič po mě!"
„Nekřič po mě?! Kurva Matyaši, právě jsem ti tady asi třikrát řekla že mi to tvoje druhá, těhotná, dcera nebere!"
„Jojo...počkej co?!"
„Jak jako nebere?"
„Nevím, ale tohle rozhodně není dobrý"
„Volej Samovi, máš na něho číslo, že?"
„No...jako jo, ale nevím jestli je to nejlepší nápad"
„Viki, jde o tvoji sestru, pamatuješ na nemocnici?"
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...