Viki pohled:
,,Fajn, v backu máte občerstvení." Mávl na nás Lukáš. Já jen kývla a vydala se do backstage. Hodila jsem sebou na gauč a natáhla se pro jednohubky.
V tom přišla i Kája a sedla si vedle mě.
,,Je tu nuda." Řekla, kývla jsem a projela si vlasy. Showtime byla teda větší zábava.
Podívala jsem se na ig, vyskočila mi tam fotka... A já hned dostala nápad.
,,KÁJO!" Vykřikla jsem radostně a hodila se do sedu. Ona se lekla tak že nadskočila.
,,Jebe ti?" Vytřeštila na mě oči. Já jen zakrývala hlavou ze strany na stranu že ne. V tom přišel i Vita se Samem/ srabem.
,,Též se nudite?" Zeptala jsem se jich rychle a stoupla si.
,,A ako veľmi. Myslel som si, že keď tu budeš ty, budem mať aspoň koho urážať. Ale aj tak nuda ako sviňa." Řekl ten zasraný Slovák a já mu na to ukázala prostředníček.
,,Dost, vypadáš že máš plán." Usmál se na mě Vita a všichni zpozorněli.
,,Tu v Brně je dneska festival. Nikdo si teď nevšimne že zmizíme. Budeme mít na to sedm hodin, když tedy vyjdeme teď." Ukázala jsem jim fotku na telefonu kde byl uvítací plakát a fotky vystupujících.
,,Ne ne ne. Viki nechce se mi, co když budu zvracet? Co když na to přijde Maty, že jsme mu to neřekli. Ne, vůbec." Zakroutila Kája hlavou.
Na těch dvou šlo vidět že přemýšlí.
,,Bude tam s tebou srab. Maty se to nedozví, bude na stage a myslím že si na nás ani nevzpomene. Vitoo, no tak. Bude tam Viktor Sheen, máš ho přece rád." Začala jsem na všechny dělat psí oči.
Kája si povzdychla a otráveně protřela oči.
,,Já tě varuju, jestli se to Maty nebo Domča dozví, řeknu že to byla tvoje chyba." Zamračí se na mě a pomalu se zvedne z gauče.
,,Láska, budeme tam spolu. Hele, tu fakt nie je zábava, aspoň lepšie spoznáme túto dedinu." Uchechtl se Sam a chytl jí za ruku. Všichni jsme si dali kapuce na hlavu a pomalu vyšli na chodbu.
,,Zabiju vás všechny jestli-"
,,Bacha Lukáš." Schovali jsme se za roh. Luky si tam něco četl a pak opět odešel. My jsme rychle vyběhli ven.
Káji pohled:
Mám být upřímná? Nemám z toho dobrý pocit. Z tohohle bude problém. Podívala jsem se na Viki.
„Viki, je ti jasný že nás tady čeká ještě zítřek? A znáš Matyáše když chytne rapla"
„Já vím. Ale to chceš vážně místo toho radši sedět dvě hodiny v backstage?"
„Ne no"
„Tak vidíš. Neboj, slibuju že to bude super. Užijeme si to. Jsem tady i Sam"
„Fajn, ale jestli na to Matyáš příjde, jde to všechno na tebe"
„Slibuju"
„Dobře"
Viki odběhla za Vitou. Z tohohle bude průser. Nikomu se nechce sedět v backstage dvě hodiny. Povzdechla jsem si, protože jsem moc dobře věděla, že to nechci ani já. Usmála jsem se, když mě Sam chytl za ruku. Došli jsme až na místo. Zastavila jsem se.
„Kde vezmeme lístky?"
„Někdo je bude muset koupit"
Podívali jsme se na kluky. Nakonec koupil Vita lístek sobě a Viki a Sam koupil nám. Chytla jsem Sama za ruku. Bojím se? Jasně že jo. Znám Matyho, a taky znám až moc dobře Viki. Několikrát jsem s ní něco podobného zažila, a nikdy to nedopadlo dobře. A to by každý řekl, že to spíše já jsem byla taková ta špatná. No jo, ale taky se mi nemůžete divit. Čekám dvojčata, co by jste odemně chtěli. Z mého myšlení mě vytrha Viki, která se zastavila u tabule s plakáty. Došla jsem k ní a všimla si jak se rozzářila. Dala jsem jí ruku okolo ramen.
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...