54.

37 4 8
                                    

Viki pohled:

Ráno jsem ihned vypadla do školy, prázdniny začínají příští týden a já už se těším až to peklo budu mít za sebou. Doma je kvůli mě celkem dusno... Jen kvůli tomu že jsem jí řekla že s tím blbcem tráví hodně času.

Dokonce i Vita je na mě naštvaný, i když za mnou včera šel, nijak se do uklidňování nedal, spíš mi to vlastně ještě vyčetl.

Srát na něj, srát na všechny.

Vešla jsem do školy, kde mě ihned čekala umuchlaná uklízečka.

,,A papuče ti nic neříkají?!" Křikne na mě a trochu balancuje s mopem.

,,Polib mi." Vstyčím na ní prostředníček, a jí se trochu zatají dech. Když jdu do skříněk, v pohodě si dám cigaretu do pusy a zapálím jí.

U skříňek se už přezouvá Tereza, moje kámoška. Opřu se o skříňku vedle ní a ušklíbnu se.

,,Máma mi na ně přišla, víš jak jsem dostala zjebábo?" Vypadlo ihned z jejích úst a ukázala na cígo mezi mými rty.

Já se zachechtala.

,,Hej u nás doma též trochu nakračuju po špičkách." Povím pravdu. Ona se začne vyptávat a tak se začneme bavit.

Cestou zhasnu cigaretu.

Dojdeme až k nám do třídy. Kája ve škole není a tak si sednu vedle Terky. Kája, Kája, Kája...

Vždyť jsem neřekla nic tak strašného! Že by mateřské hormony? Super.

,,Kdepak máš svou sexy sestřičku?" Opřel se o mou lavici Patrik.

,,Nestačím ti snad? Neboj... Daleko, daleko od tebe." Řeknu dramaticky a u toho rozhazují rukama jak v divadle.

Hajzl, jet do těhotné holky.

On přimhouří oči.

,,Někdy si na tebe počkám." Poslal mi vzdušnou pusu a odešel.

Do třídy přišla nejhorší učitelka na škole.

Dala jsem si kapuci na hlavu a dělala že tu nejsem. Skoro celou hodinu jsem prospala... Její pískavý hlas se ani poslouchat nedá.

Když v tom, vedle mé hlavy přistane obří dlaň. Zvednu otráveně hlavu, nademnou se sklání učitelka.

Vyrušila mě ze spanku. Kráva, co si myslí.

,,Doufám že tvůj otec Tomka ví o tom že kouříš." Vsaje do svého obřího, hnusného nosu smrad cigaret který mám na oblečení.

,,Stejně by jste ho nejradši píchala." Poupravím si kapuci na své hlavě a promnu oči.

,,Asi si ho pozvu do kabinetu!" Řekne důrazněji. Já se uchechtnu a zastavím v pohybu.

,,Snad si nemyslíte, že by do vás šel." Zasmála jsem se a nevinně na ní párkrát zamrkala.

Ona silou třískla do lavice, div se úplně nerozpadla.

,,Jdu mu zavolat, ať okamžitě přijde do školy!" Křikne a vyjde pryč ze třídy. Já si dám obličej do dlaní.

Jsem v piči.

Pohled Matyho:

Stáli jsme v kuchyni a dodělávali poslední perníčky. Vtom se ozval můj mobil. Položil jsem plech na desku a zval ho do ruky. Zvedl jsem to a po chvilce si povzdechl. Nakonec jsem se rozloučil a mobil vypl. Otočil jsem se na Domču a podíval se na něho.

Mattemovi děti🥹💅🏻Kde žijí příběhy. Začni objevovat