Káji pohled:
,,Dobré ráno." Utruchlila jsem k Viki která s Rafem v náručí přišla do pokoje.
,,Dobré? Tobě snad nepřišel email?" Zamračila se a Rafa položila na postel.
,,Jaký mail?" Promnula jsem si oči.
,,Na dvě hodiny máme jít do školy... V sobotu chápeš to?!" Křikla rozčileně a sbírala svoje oblečení které měla rozházené po pokoji.
,,Co to meleš?" Zeptala jsem se naprosto nechápavě a tahle informace mě opravdu hned vzbudila.
,,No kvůli tomu včerejšímu výletu, měli jsme totiž psát tu čtvrtletku z matiky. Měli jsme hlasovat jestli si jí napíšeme v pondělí ale budeme mít na to jen jednu hodinu nebo jít v sobotu do školy, a mít na to psaní kolik času chceme. Třída hlasovala pro to druhé..." Bouchla do stolu.
Já na ní vytřeštila oči a na postel mi skočil Raf. Výborně takže ráno musíme jít na dvě hodiny do školy. Pak jet na showtime a ještě potom mám soutěž.
Skvělý.
,,To je vůbec legální?" Prudce jsem vstala z postele a začala se oblékat. Já se tady na to už vyseru...
Ona mrzutě pokrčila rameny a odešla z pokoje. A já šla hned potom do kuchyně.
***
Obě jsme stáli v chodbě.
,,Chápeš to? Jdeme v sobotu do školy, je nahlásim kurva." Kňukla Viki když si obouvala boty.
,,Jo mimochodem, vymyslel jsem nové pravidlo! Když někdo z vás tří řekne sprosté slovo, tak mu napíšu tečku na papír který bude na ledničce. Když bude mít někdo 3 puntíky, musí udělat nějakou domácí práci!" Křikl Matyáš z útrob bytu.
Viki otevřela pusu do kořán a chtěla jít za Matym mu dát bombu. Pak si to ale rozmyslela a obě jsme vyšli z bytu.
,,Chápeš to? Dneska všem totálně jebe." Zahřměla Viki když jsme přecházeli přechod do školy.
Kolem nás šli dvě holky a tři kluci nejspíš stejného věku. Rozdíl mezi námi byl hlavně v tom že my jsme měli školní batohy a oni si vychutnavali zmrzku z mekáče. Trochu posměšně se na nás dívali.
,,Co čumite? Přežírate se nějakou zkurvenou zmrzlinou a my narozdíl od vás něco děláme čůrac-." Křikla na ně Viki. Já ji ale zastavila tím že jsem ji dala ruku přes pusu a na ty lidi se nervózně usmála.
,,Omlouvám se... Je trochu popruzena. Pojď." Poslední slovo jsem sykla potichu k Viki a za ruku jí táhla do školy.
,,Ať mi třeba přijdou-." Opět to Viki nedořekla protože jsem se na ní podívala vražedným pohledem.
Dali jsme si věci do skříňky a šli do třídy co je úplně nejvýš. Na škole dnes byla jen naše třída. Bylo tu skoro liduprázdno.
S Viki jsme si sedli někam dozadu a pozdravily učitelku. Vlastně se už na nic nečekalo a ona nám ihned dala písemky.
,,Co to má být? To jste nám neřekla že tam bude tohle, hele paní učitelko jako..." Křikla Viki k učitelce a celá třída se zasmála.
Už nějakou dobu jsem na škole taková spíš oblíbená, ale jakože v dobrém smyslu. Mám tu dost kamarádek a celkově... Ale Viki? To je asi nejvíc populární osoba na škole a přitom je mladší jak já.
Hodně učitelů ji nemá rádo za její drzost... Čekali jste nejspíš že to bude naopak... Ale vezměte to tak že i Viki je strašně hodná, jen se řídí pravidlem "se mnou nikdo nevyjebe".
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...