48.

56 4 9
                                    

Viki pohled:

„Stále se neléčíš... Je to zvláštní, antibiotika by už měly zabírat." Prohrábl si Maty frustrovaně vlasy a teploměr si strčil do kapsy.

Čím to asi bude Maty? Třeba tím že neposlouchám to co mi říkáš? Že mám strach o svou sestru? A proto utíkám chladnými, nočními ulicemi Prahy jen v mikině?

Samuel mě přivezl před hodinou, kdy ještě všichni spali.

,,Musíme tomu dát jen čas." Zakašlala jsem a vzala si Rafa na klín.

Maty kývl a pochodoval tam a zpět po pokoji. Stále mě trochu furt bolí ruka ale není to nic děsného. Spíš co teď? Co když Patrikuv bratr, Filip, opět bude chtít něco udělat.

Jak ji můžu ochránit?

Teď jsem dost času v kontaktu se Samem. Vlastně je to jediný člověk s kterým tohle můžu probrat.

Ale samozřejmě se naše konverzace neobejdou bez: seš prostě piča. Táhni doprdele. Jsi kretén.

Jojo....

Ale prostě mám o Káju hrozný strach, a strašně mi chybí. Vlastně od té doby co je se Samem není skoro vůbec doma...

A vlastně mi chybí...

Ale je šťastná, i když teď leží v nemocnici. Samuel je tam s ní v jednom kuse, též bych chtěla, jenže takhle se nikdy nevyléčím.

Vlastně jsem úplně zapomněla na Matyho který tu stále pochodoval.

,,Maty... Co bys dělal kdybych byla co já vím... Těhotná?" Co to ze mě kurva vylezlo? Panebože já se propadnu do země.

On na mě hodil nechápavý a vyděšený pohled.

,,Nejsi že ne?!" Vykřikl víc nahlas než měl. Já ihned začala hlavou kroutit do stran. Já ne... Ale Kája možná jo

,,No ehm.... Zabil bych Vitu, tou nejbolestivější smrtí kterou to jde. Zařídil bych ti potrat a pak psychologa." Řekl naprosto vážně.

Opravdu vážně. V jeho hlasu nešla slyšet ani kapka sarkasmu. Což je u něj dost nezvyk. A taky hrozný v téhle té situaci.

,,Proč se vůbec ptáš?" Zkřížil si ruce na hrudi když jsem už nějakou dobu na něm držela vyděšený pohled.

,,Jen tak, jen mě to zajímalo." Vymyšlela jsem si.

On kývl a odešel z pokoje. Skvělý...

Vstala jsem z postele a ze šuplíku vytáhla provázek. Napadlo mě že bych tu Káje mohla udělat menší překvapení.

Stoupla jsem si na její postel a pomocí hřebíků začala na zdi tvořit takovou menší pavučinu. Když jsem měla hotovo vytáhla jsem fotky z Káji šuplíku.

Jo asi mě zabije za to že jsem se jí hrabala ve fotkách, ale co už.

Vybrala jsem ty nejhezčí. Třeba tu na které je ona, já, maty, Vita, Domča. Je to vlastně selfie v autě když jsme jeli na showtime. Malými kolíčky jsem jí připla na pavučinu.

Vybrala jsem takových spoustu.... Ano ano i pár takových kde je se Samem.

Její sbírka fotek vlastně byla hlavně když mě random vyfotila když jsem například jedla, běžela, nebo se hádala s učitelkou...  To jsou poklady.

Tak samozřejmě jsem jí tam pár takových dala že.

Když jsem měla hotovo, rozhodla jsem se že bych jí mohla sestříhat nějaký její vlog že ano.

Mattemovi děti🥹💅🏻Kde žijí příběhy. Začni objevovat