Matyho pohled:
Už jsme byli na místě kde má být showtime. Šel jsem po chodbě a hledal své děti.
,,Mužem se vidět potřebuju
Ti něco říct. Vidáš se s
Někým a nebo seš sám.
Mám cestu kolem zastavím
Se k vám, nemůžeme za
To že ta holka vrací se k nám"Ozvalo se z místnosti kolem které jsem šel. Nemusel jsem ani dlouho přemýšlet, že jde o nahrávací místnost a vešel dovnitř s jistotou že jsou tam všichni tři.
No jasně... Viki stála u nahrávacího mikrofonu. Kája dělala stojku a vypadalo to že má něco v puse, a Vita tam jedl pizzu.
,,Nazdar maminko! Sýrovou nebo salámovou?" Houkl na mě Vita a zvedl krabici s pizzou do vzduchu.
Sáhl jsem po syrové a ukousl si z ní. Posadil jsem se vedle něj na gauč.
,,Co to dělá?" Ukázal jsem na Káju která měla úplně červený obličej a napuchle tváře.
,,Zkouší jak dlouho dokáže být ve stojce s vodou v puse. Už je to mimochodem šest minut!" Řekl. Poslední větu směřoval ke Káje a díval se na mobil kde měl stopky.
S Vitou jsme si takhle povídali, Viki tam stále něco nahrávala... Když jsem ji uviděl, opět jsem si vzpomněl na ten malý problém... I když jsem na to sám takže velký problém.
,,Tyvole to už nedám, vodu cítím až v nose." Vzdychla Kája a postavila se zpět na nohy, vodu polkla.
My jsme se zasmáli a pak přišel i Domča. Povídali jsme si a tak dále.
,,Maminko a tatínku, jsem unavená jak štěně." Kňukla Viki a padla na gauč.
,,Celkem brzo, a to jsme ještě nebyli na pódiu... Mimochodem, proč máš moji mikinu?!" Vykřikla na ní Kája a šla k ní.
Viki se zasmála a schovávala se za Dominika a Vitu kteří kvůli tomu museli být zhrbení na gauči.
,,Měla jsem ty svoje už špinavé, vzala jsem si sebou jen dvě." Pískla Viki a dál skákala za Dominikem a Vitou. Vita tak málem dostal facku od Káji.
,,Ale tohle je moje oblíbená!" Křikla Kája vytočeně a málem spadla. Viki vyskočila z gauče a začala pobíhat po místnosti.
,,Tvůj problém máš si ji lépe schovávat. Mimochodem, stejně je černá, tobě černá nesluší." Řekla Viki drze a s Kájou se honili kolem stolu.
Pak se obě zastavily. Čekali až ta druhá vyběhne ať ví na jakou stranu kolem stolu má běžet.
,,Drž hubu." Řekla Kája naštvaně a dál přemýšlela jestli běžet vprávo nebo vlevo. Zkoumala každičký Vikiin pohyb.
,,Mě ji drží brada, ty máš v prdeli hada." Piskla Viki a konečně se rozeběhla a skočila za náma zpět na gauč.
Kája už za ní chtěla skočit, pak si ale otrávené povzdychla a hodila po ní utěrku.
,,Tu mikinu mi potom vypereš." Řekla vytočené a sedla si do křesla.
,,No nic, holky... Pojďte si zkusit zvukovku." Machl Domča rukama ke dveřím. Holky na sebe vyplázly jazyk a vyšli z místnosti.
Byli jsme tu jen já a Vita... To je ale doba co jsme spolu byli takhle sami.
,,Hele Maty... Asi bych potřeboval pomoct... Nebo spíš jen radu." Zkřížil si Vita ruce na hrudi a byl celkem nervózní.
,,Jasně, povídej." Usmál jsem se na něj a nalil nám oboum colu.
,,Víš... Chtěl jsem udělat Viki překvapení..." Odmlčel se a díval se do země.
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...