51.

37 2 4
                                    

Káji pohled:

Je tu další den. Právě jdeme s Viki ze skříněk. Celou dobu mi vyprávěla o svém oblíbeným seriálu který nedávno dokoukala... Převyprávěla mi ho od začátku až do konce.

,,No a nakonec prostě se tam objevila Nam-ra a Suhye-ok byl nadšený." Dovyprávěla. Já jsem se zasmála a vešla do třídy.

,,Tak se mějte." Řekl Vita. Viki mu dala pusu na tvář a šla do naší lavice. Já mu zamávala a šla si sednout vedle ní.

Viki jsem dala svoji svačinu.... Už by si mohla začít nosit svojí. A začala hodina.

,,Dobré ráno, ještě než si napíšeme písemku z angličtiny. Chci vám představit vašeho nového spolužáka." Řekl náš třídní učitel... Jo vyměnili nám učitele.

A hodně lidí si ho oblíbilo, včetně Viki.

Všichni se otočili na toho kluka... A pak následovaly zamilované pohledy holek... Až na ten můj.

,,Jsem Nikolas, je mi 16... Asi vše." Odfrkl si drze, jasný.... Další frajirek u nás ve třídě.

,,Druhý Patrik co?" Uchechtla jsem se a podívala se na Viki. Ta ale však svou pozornost s úsměvem věnovala tomu blonďákovi.

,,Viki, Vita." Sykla jsem k ní. Ona na mě párkrát zamrkala.

,,Jo však jo." Usmála se a pak stejně svůj pohled přesunula na něj. Já jen protočila oči.

,,Viki podívej se na něj... Celý v černém a bledý jak feťák. Navíc... Proč by sem přestupoval random v prosinci?" Promluvila jsem.

Ona jen mlčky kývla.

,,No mám rád hokej." Opět promluvil a ruce si strčil do kapes.

Holky ukazovaly na volná místa vedle nich nebo před nima aby si tam sedl. Blonďák se na ně jen usmál a svůj arogantní pohled věnoval opět učiteli.

,,Tak dobře... Jdi si sednout k Jakubovi." Ukázal na Jakuba. Učitel řekl že Patrik a Jakub nesmí sedět spolu.

Avšak Jakub sedí před náma. Nikolas protočil oči a sedl si k němu. Z Jakubem se ihned začali bavit.

,,Sedí před náma chápeš to?" Zašeptala ke mě Viki šťastně. Jasně... Druhý Patrik a ona se usmívá jak sluníčko.

Neřešila jsem to a raději dávala pozor. Brzy mi stejně bude ukradený, když tady nebudu. Po hodině jsem vytáhla mobil a opřela se o Viki. Už se chystala něco říct, ale já jí zastavila.

„Buď sticha, nebo všechno řeknu Vitovy"

„Ok, už sis brala prášky?"

„A jo, díky" Řekla jsem a vytáhla je z batohu

„Nemáš za co, jen tě hlídám...ty víš komu"

„No jo, jasně" Vtom se na nás otočil Jakub a Nikolas

„Co chceš?" Řekla jsem oplzle na Jakuba

„Klid jo, nechceš zajít dneska ven?"

„Ne díky, nemůžu"

„Notak, kde je tvoje staré já"

„Pryč"

„Nebo jen nechceš kvůli Samíka" Řekl Patrik a zasmál se

„Toho si ani neber do pusy!"

„Jo má pravdu, a myslím že je ti naprosto jasný proč odmítá" Podívala jsem se na Viki, pohledem ať o tom nemluví. Teda skoro, kdyby se mi nenatáhlo a neběžela bych na záchod.

Mattemovi děti🥹💅🏻Kde žijí příběhy. Začni objevovat