Matyho pohled:
,,Je mi blbě." Zakňučel Dominik vedle mě a chytl se za břicho, otrávené jsem si povzdechl.
,,Neměl jsi se přežírat." Řekl Vita naštvaně a opřel se o recepci.
,,Tak je tu sakra někdo." Křikl jsem do prázdného místa kde by měla sedět recepční.
Najednou se před námi objevila nějaká stará ženská, která už od pohledu vypadala protivně. Brno...
,,Jaké číslo pokoje máte zarezervované?" Řekla tím nejvíc otráveným hlasem který může existovat
,,26, 27, 28." Nadiktoval jsem, ona nám dala klíčky a my se vydali do výtahu.
,,Zkurvené rodinné sešlosti." Protřepala si Kája vlasy.
Trochu se to zvrtlo.
,,Proč se do mě starají? Je to moje dítě, nic jim do toho není." Řekla naštvaně a Viki přikyvovala.
,,Už to neřeš, půjdeme se zítra podívat na náměstí?" Usmála se na ní Viki a Kája s radostí kývla.
,,Fajn, budete mít celé volné dopoledne, my budeme řešit zvukovky a takhle." Odsekl jsem a vyšel z vytahu když zastavil v našem patře.
Pak mi to došlo...
Přešel jsem k Vitovi a řekl mu ať nastaví dlaň. On se na mě nechápavě podíval a udělal to co jsem řekl.
Potají sem mu do ruky vložil kondom, nebudou mi přece po krku skákat tři faka- děti, ano děti.
On se na mě podíval tím pohledem "To myslíš vážně" a já jsem kývl.
Pak jsem přešel ke Káje.
,,Doufám že u vás to hrozit nebude, sex v těhotenství-" zastavila mě.
,,Nejsem blbá, Matyáši hoď se do klidu." Poplácala mě po rameni a vydala se do svého pokoje, kde za chvíli přijede i Samuel.
Káji pohled:
Otevřela jsem pokoj a jebla do postele. Pomalu jsem začínala usínat, když jsem zaslechla smích. Zvedla jsem se do sedu a podívala se na Sama. Protřela jsem si oči a rukama zajela do vlasů. Samko ke mě přišel a objal mě. Opřela jsem se o něho.
„Copak sa deje?"
„Měla jsem nějaké očekávání, ale že se to až tak zvrhne. Doufám že Domčova rodina na tom bude líp, i když si nemyslím"
„Určite, a keď nie, budem tam s tebou"
„No vždyť jo"
„Sprcha?"
„Jo, rozhodně"
Vytáhl mě na nohy a vedl do koupelny. Usmála jsem se a zavřela dveře. Sundala jsem oblečení a vlezla do vany. Samo vlezl za mnou a pustil vodu. Po koupely jsme vylezli a převlékli se. Sam odešel do pokoje a já si stoupla k zrcadlu. Popadla jsem tašku a začla se odličovat. Vtom se ozvalo klepaní. Sam otevřel.
„Kdo to je?" Ozvala jsem se
„To jsem já" Řekl Maty, který se objevil za mnou. Opřel se o futra a koukal na mě.
„Copak potřebuješ?"
„Promiň za ten dnešek, nečekal jsem že budou až takový"
„Už je to dobrý, teď je hlavní zítřek"
„O tom jsem se chtěl taky pobavit"
„Pokusím se něco vymyslet, jen se snažte držet to v tajemství"
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...