Matyho pohled:
,,Co si kurva dělala s tím mobilem?!" Vykřikl jsem na Viktorii která stála nevinně předemnou a do ruky mi dala nějakou roztřískanou věc která je podle ní mobil.
Trochu se klepala a koukala se na mě ustrašenýma očima.
,,J-já... No já..." Začala ale nevěděla jak pokračovat.
,,No ty?" Dal jsem si ruce v bok a chtěl aby pokračovala.
To by se ale nesměl někdo ozvat.
,,Mrakodrape! Ty jsi mi schoval batoh do školy?!" Vykřikla Karolína a já už chtěl do něčeho bouchnout.
,,K čemu by mi asi byl?! A za deset minut máte jít do školy tak hledej!" Křikl jsem na ní zpět a zase se koukl na Viki.
,,Já si vydělám na nový..." Smutně se na mě koukla a já na ní viděl že mi něco tají.
Jak se jí jenom mohl povést takhle roztřískat mobil? Tají mi něco...
,,To si piš že vyděláš." Zavrčel jsem na ní a šel do kuchyně. Ona běžela rychle si sbalit věci do školy.
,,Kotě!" Křikl jsem z kuchyně a umýval nádobí po snídani.
,,Ano?" Koukl se na mě s otaznikami v očích. Já jsem mu na stůl položil mléko se solí a on vypadal že by mi i nohy ulíbal.
,,Musíme se domluvit, máme dlouhý program." Posadil jsem ho ke stolu, zanedlouho za námi přišel i Vita.
,,Dobré ránko." Protáhl se a šel si udělat kávu. Já jsem na něj vytřeštil obočí.
,,Vito... Za pět minut máš jít do školy." Řekl jsem nechápavě když byl ještě v pyžamu a nebyl ani učesaný.
,,Nám dneska škola odpadla... Mám volno!" Křikl nadšeně a sedl si k nám ke stolu.
,,Hmmm.... Okey.... Právě máme v plánu vymyslet rozvrh který se bude týkat následujících tří dnů." Dal jsem na stůl papír a tužku.
Oba dva si otráveně povzdychli a poslouchali.
,,Takže zítra je pátek, holky mají jít na nějaký výlet se školou a přijdou až ve tři. Hned potom si musí zabalit, to ale už není náš problém. V sobotu v pět ráno vyjíždíme na showtime do Ostravy... Holky vezmeme sebou. A v neděli jedeme na showtime do Brna." Řekl jsem a upíral na ně svůj pohled.
Oni kývali a já stále něco čmáral na papír. Pak jsem vstal od stolu ale papír jsem ho tam nechal aby ho pak viděly i holky.
Vita chtěl jít dneska natáčet video a já si mohl užít volnou chvilku s Dejzřičkem.
Káji pohled:
Dneska jsem psali matiku a dějepis. No a hádejte... samozřejmě že s Viki máme obě za 4 z obou dvou písemek. To bude dneska křiku a problému. Skončili jsme a setkali se u skříněk.
„Chce se ti domů?" Zeptala se mě
„Jako vážně? Jasně že ne! Však to bude křiku zase!"
„No jo, a ty máš trénink dneska?"
„V sobotu v 8:00 máme sraz u tělocvičny a jedeme autobusem do Olomouce na závody, takže jo"
„Tak to jo" Zavřela skříňku a otočila se ke m3
„A co Sam?"
„Nevím, Klárka mi zatím nic nepsala, a ráda bych tam šla, ale nesmím se teď rozptylovat, protože závody"
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...