Patrikuv pohled:
(Den před tím co se stalo mezi Viki a Samem)
,,Adame, ty seš neskutečnéj čůrak." Zasmál jsem se a znovu hodil kostkama o starou dřevěnou lavičku v parku.
Proč neustále prohrávám? Však v týhle hře jsem byl já nejlepší!
,,Píčo, učitelka nás zabije když nás zítra uvidí v tomhle stavu." Zasmál se Adam a kopl do lavičky.
Bylo už hodně pozdě večer, a my tu stále popíjeli... Přidal se k nám potom aji Ondra kterému jsme psali, pak jsme ale někoho uviděli.
Naše známá brunetka, právě venčila nějakého bílého psa... Ona má psa?
Asi si nás nevšimla, což je celkem divný když jsme dělali hrozný kravál. Trochu jsem se ztišil a bouchl ty dva.
Oni se na mě první nechápavě dívali jako co chci, ale pak jsem kývl hlavou k Viktorii a oni pak pochopili.
Šla k nám trochu blíž, pak si nás všimla. První vypadala vyděšeně, ale když viděla že jsme to my, trochu se uklidnila. I když furt nadšená nebyla.
,,Kotě, pojď k nám." Křikl na ní Adam který seděl na opěradle lavičky. Já se sám pro sebe škodolibě usmál.
,,S váma nechci mít nic společného." Řekla zamýšleně ale i tak se trochu přiblížila k nám. Jasný, určitě jí přitahuju, jen ona si to neumí přiznat.
,,Aleee notaak... Zítra píšeme tři písemky, pojď aspoň na chvíli sem... Odvážeme se." Usmál jsem se na ní a já věděl že přijde.
Kdybych jí řekl ať třeba skočí, ona by se mě zeptala jak vysoko.
A já to věděl.
Šla teda k nám i když celkem s odporem, za sebou stále měla toho čokla. Posunul jsem se abych jí udělal místo vedle sebe, ona si sedla.
,,Stále nosíš tu mikinu?" Zeptal jsem se posměšně a prstem přejel po její černé Mikině kterou jsem ji před dvouma rokama dal... Ona zkrátka neroste.
,,Hele... Na co jste mě tu vlastně chtěli?" Zeptala se otráveně a pozorovala toho psa. Já protočil oči.
,,Aby jsme si třeba mohli povídat... Ten tvůj sexy brácha mě minulé pěkně domlátil." Dal jsem jí ruku kolem ramen a sundal jí kapuci.
Ona se trochu zavrtěla.
Pak jsem nahodil svůj sadistický úšklebek a napadlo mě experimentovat... Začal jsem mluvit o věcech které jí bavili a snažil se na ní udělat dojem.
Ona se celkem divila že mám rád tolik věcí jako ona... Jsem jenom manipulativní, a jsem s tím spokojený.
Vlastně jí ta konverzace bavila, i kluci mluvili.
Já ale pak kývl na Ondru a nenápadně, tak aby to neviděla, jsem mu podal láhev ve které bylo pití.
On se usmál a kývl, Adam stále mluvil s Viki aby odlákal pozornost a já ještě Ondrovi podával pilulky... MDMA kdyby jste nechápali.
,,Hele nemáš žízeň? Mám tu sebou ten čaj který si ode mě vždy měla ráda." Usmál jsem se na ní a podal jí tu láhev do které Ondra předtím něco hodil.
Byla nadšená když slyšela že mám ten čaj, usmála se a láhev si vzala. Když se napila, s klukama jsme na sebe vrhli oční kontakt a s úsměvem na sebe mírně kývali
(O hodinu později)
Šli jsme parkem s tím že jsme chtěli už domů, já držel spokojeně všechny láhve alkoholu v ruce, Ondra nesl skateboardy a Adam měl na krku Viki.
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...