Pohled Viki:
Právě jsme stáli uprostřed tělocvičny. Máme teď tělocvik a dneska ještě k tomu máme ve škole inspekci.
Lidi z inspekce právě sedí na tribunách a náš učitel nám řekl že budeme hrát něco podobného jako basket.
,,Takže tým jedna bude... Jiřina, Kája, Jakub, Simona, Ondra, Patrik a Viki.." Řekl učitel a my se s Kájou na sebe zklamaně podívaly jelikož v našem týmu byli všichni debili... Bez vyjímky.
,,Pane učiteli já nebudu s Jiřinou a Simonou!" Křikla Kája a a ukázala na dvě přemalované holky s kterýma máme být v týmu.
,,Kájo... Je tu inspekce... Prosimtě teď to zkus vydržet." Sykl k ní učitel a já se potichu uchechtla.
,,A ti ostatní jsou tým dva... Udělal jsem to tak protože dressy se perou a tým jedna jsou všichni v černém. Tím pádem barevní jsou dvojka" Řekl učitel a ukázal každému na jakou polovinu tělocvičny má jít.
,,Simoně ani Jiřině nepřihrávejte, nechceme prohrát hned na začátku." Sykl k nám Ondra a my s Kájou kývly. Opravdu máme být tým s Patrikem? Ono to je vůbec možné?
Ozvalo se písknutí píšťalky. Míč letěl po tělocvičně a všichni se za ním rozběhli. Jakmile ho chytli barevní. Patrik se tam s němi hádal.
Potom chytla míč Kája ale učitel řekl že s balonem nesmíme chodit.
,,To nahraj vole!" Křikla jsem. Ona po mě hodila míč. Chytla jsem ho a když už jsem chtěla mířit na koš. Vytrhl mi Patrik míč z ruky a následně ho trefil do koše.
Všichni začali tleskat a tým dva zlámaně vzdychali.
,,Co to mělo znamenat?!" Křikla jsem vytočeně na Patrika který se tvářil jako největší borec na světě.
,,Jen jsem nechtěl abys to posrala, protože bylo jasné že to posereš." Zasmál se a pak k němu došel Ondra a spolu se začali bavit.
Já rudla a Kája byla též naštvaná jelikož ji Patrik při tom jak jsme hráli podkopl nepříjemně nohu.
****
„To je takový kretén, debil, největší kokot." Křikla Kája když jsme šli domů. Pár lidí se na nás nechápavě dívali. Ale nám to bylo úplně jedno.
,,Co ta noha?" Zeptala jsem se jí.
,,Jo dobrý.... Dneska má Vita ten zápas. A já pak musím k Samovi." Uculila se když vyslovila jeho jméno.
,,Jasný..." Zasmála jsem se a po nějaké době jsme došli domů.
Odemkli jsme dveře a unaveně si sundali boty. Proč mě tak sakra bolí ruce a stehna?!
,,Tak jakpak bylo ve škole?" Objevil se v chodbě Maty. Já se o něj opřela.
,,Co ji je?" Koukl se Maty nechápavě na Káju.
,,Hráli jsme basket a ona až moc na svůj vkus běhala." Protočila Kája oči. Maty se zasmál a pomohl mi dojít do kuchyně kde mi napustil vodu.
,,A taky si nenosí pití takže se nemohla ani napít." Řekla Kája potichu, abych to nejspíš slyšela jen já.
Já jsem otráveně protočila oči a vypila celou sklenici. Nenávidím basketball.
,,Vita už je od raná tam kde mají tréninky. Zachvili tam už pojedeme." Řekl Domča a vařil těstoviny.
My s Kájou kývly. Vím že tam bude moc lidí, takže nic moc pro mě. Ale bude tam Vita takže vlastně skvělý.
Pohled Káji:
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...