Vity pohled:
Právě jdeme všichni čtyři ze školy. Myslel jsem že to bude pohodová cesta... No ani hovno.
,,Jste malé děti nebo co? Jen jste měli chvíli spolu počkat sami... A hned se začnete prát." Řekla Kája vytočeně a propalovala pohledem Viki a Sama.
,,Dala mi ako první facku! Tak som jej to oplatil." Začal se Samuel obhajovat a dál Káje ruku kolem ramen. Viki byla úplně rudá a rozběhla se mezi Káju a Sama a tím je do sebe oddělila.
Já jsem si otrávené povzdychnul. Že je to pořád baví...
,,Začal si do mě šít tak jsem ti dala facku a tys do mě začal kopat debile!" Křikla Viki a postavila se před Káju.
Kája si naštvaně povzdychla a obešla ji. Šla ve předu a já šel k ní. Za náma šli ti dva. Myslel jsem že to už půjde v klidu, s Kájou jsme si povídali. Jenže...
,,Tak si krava? Čo keby som do tej rieky spadol?!" Vypištěl za námi někdo. S Kájou jsme se ihned otočili k nim.
Samuel ležel na trávě která byla blízko řeky a snažil se doplazit na chodník. Viki stala nad ním s úšklebkem.
,,Chtěl jsi mi podkopnout nohu!" Začala se Viki obhajovat a vydala se domů. Já jsem kývl na Káju a ona kývla též. Já šel za Viki a Kája tam pomáhala Samovi vstát.
Káji pohled:
Se Samem jsme došli domů. Byla jsem naštvaná... Ale Viki je cholerik, s tou se nedomluviš... A Samuel je tvrdohlavý, to též není nejlehčí.
,,Počkej tady." Řekla jsem mu celkem vytočeně a šla si pro úbor na gymnastiku.
Divila jsem se že doma není Viki ani Vita. Ale neřešila jsem to. Šla jsem zpět do chodby.
Samuel mi vzal batoh a šli jsme do auta.
,,Bylo to nutné?" Zeptala jsem když mezi náma v autě vládlo ticho.
,,Jo... Máš otravnú sestru, prepáč ale je to tak. My sa jednoducho radi mať nebudeme." Začal Samuel prstem klepat do volantu když jsme stáli na červené.
Je mi jedno jestli se budou mít rádi nebo ne. Ale nemůžou se prát. Viki to nejčastěji vyvolá, ale Samuel je oproti ní velký a má samozřejmě větší sílu.
Proto to nemůže dopadnout dobře...
Zastavili jsme u budovy kde mám gymnastiku. Se Samem jsme vystoupili z auta a šli do vnitř
***
,,Hele, normálně by mi to nevadilo, ale dneska tu budou všichni protože se musíme připravit na tu soutěž... Ale jindy klidně." Řekla moje trenérka, když jsem se jí snažila přemluvit aby tu mohl být semnou Samuel.
Nakonec jsem poraženě kývla a podívala se na Sama.
,,Počkám venku." Mrkl na mě a usmál se. Dal mi pusu do vlasů a šel pryč.
,,Tak, jdi se připravit." Řekla trenérka a šla k ostatním holkám.
Samův pohled:
Šiel som von. chcel som sa nadýchať čerstvého vzduchu.
Keď v tom začalo velmi pršať. Otrávene som si povzdychol a šiel si sadnúť do auta. Tréning by mala mať hodinu a pol... skvelý.
Už som chcel zaspať, keď v tom som si všimol nejaké dievča ako išla po daždi. Nemala dáždnik, len kapucňu od mikiny.
Asi som sa veľmi nudil, ale z kufra auta som vzal dáždnik a šiel von k tej babe.
,,Hej, nechceš požičať dáždnik." Nevedel som ako jej mam povedať, tak som išiel hneď k nej. Ona sa zastavila. Trochu som sa usmal, teda kým sa na mňa nepozrela.
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...