Matyho pohled:
,,Umírám... Já umřu." Řeknu a začnu šílet. A u toho ležím na posteli a všichni tři... Neboli vlastně čtyři jakože s Rafem stojí u mě.
Dominik se dívá celkem smutně, Vita vypadá že je mu to tak nějak jedno... A Viki vypadá naštvaně.
,,Sakra Matyáši můžeš přestat? Je to jen jeden beďar... Koukej na moje akné!" Řekne Viki rozzuřeně.
,,Drž hubu nevidíš to snad? Mám beďar! Za týden je showtime a já chtěl ještě dnes natočit video!" Křiknu jak malé děcko. Vita se zasměje a dál hladí Rafa.
Jasně, Raf potřebuje nejvíce péče že? A na mě tu serou... Aggghhhh.
,,A já musím do školy už zítra! A chodím s tím. Panebože ty seš jak malá holka." Zkříží si Viki ruce na hrudi.
,,Viki ." Šeptne Dominik a koukne se na ni ať je ticho.
,,Co? Má jeden malej beďar a dělá z toho katastrofu světa! Takovou katastrofu že psal Káje ať se vrátí už dneska." Začne máchat rukama. Jasně, a Vítovi je to úplně u prdele.
,,Stejně je dneska neděle a končí prázdniny. Kvůli jejímu pedofilnímu klukovi nebude meškat školu!" Křiknu na ni nazpátek.
Viki se trochu usměje když řeknu: jejímu pedofilnímu klukovi"
,,Hele na Samuela mám ještě horší názor... Ale teď Káje nic neudělal. I když... Nebyl by to špatný boxovací pytel." Zákeřně se usmála. Já jen protočil oči.
,,Hej dost! Úplně vybočujeme ze situace. Viki máš makeup?" Ujal se Dominik situace.
,,Maximálně korektor... Aggghhh možná něco najdu." Povzdychla si Viki a odešla z ložnice.
,,Až se Kája dozví kvůli čemu jsi jí zavolal tak tě zabije." Řekl Vita a šel za Viki.
Ležel jsem a přemýšlel co bych s tou katastrofou na mém obličeji měl udělat.
V tom přišla do pokoje Viki.
,,Korektor nemám." Mykla rameny. Já si prsty zarýval do dlaně. Sakra.
,,Takže potřebuju tu Káju... Kdy že má přijet?" Řekl jsem arogantně.
,,Do dvou hodin." Povzdychl si Dominik.
Káji pohled:
Stáli jsme na nádraží. Já se objímala se Samem a Klárka se bavila s Matějem. Je 9:55 a za pět minut by tady měl být vlak. Byla jsem zamyšlená. Ten týden se Samem byl užasný, ale zároveň to už zase končí. Z mého zamyšlení mě vytrhl hlas mého přítele.
„Kajka?"
„Mhm..."
„Čo sa děje?"
„Nic nic, jen jsem trochu zamyšlená, nechci aby tohle všechno skončilo, ale je mi jasný že bude muset, protože Maty"
„Neboj, to bude v pohode, nejako to zvládneme a urobíme
„Já vím, u tebe se toho nebojím"
„Veď ja viem nie, ja som predsa najlepší" Řekl a pohodil hlavou
„No jo, jasně že jsi" Řekla jsem a zabořila se mu do hrudi. Obejmul mě a dal mi pusu do vlasů.
„A vieš kto je to najlepšie dievča?"
„Tvoje sestra?"
„Predsa ty!" Cvrnkl mě do nosu. Vtom se ozvali brzdy. Přijel vlak. Popadli jsme věci a vydali se dovnitř. Seděli jsme na čtyřce. My s Klárkou jsme si hned zabrali místa u oknen a klukům nezbývalo nic jiného než ulička. Posadili jsme se a já se začala bavit s Klárkou. Mám je všechny ráda, i přesto že polovina mojí rodiny ne. Vtom mi cinkl mobil. Byl to chat s Viki. Poslala mi fotku s Rafem a napsala k tomů že už se na mě moc těší. Podívala jsem se na tu fotku znova a začala brečet štěstím. Vždycky jsem chtěla štěně. Vtom si mě všiml Samo a chytil mě za ruku.
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...