Розділ 2

58 3 0
                                    

Рен

В той самий момент, як подвійні двері грюкають за мною, я озираюсь через плече, намагаюсь помітити Крю Ланкастера крізь темне скло. Але все, що я можу роздивитися, це його темно-русява голова та голови його інших друзів. Малкольма й Езри.

Вони не лякають мене так, як Крю. Малкольм постійно фліртує та має виразно лукаву сторону. Езра завжди шукає привід посміятися. Тим часом Крю стоїть там і похмуро роздумує. Це його фішка.

Мені не подобається його фішка.

Я насуплююсь через свої думки – ця остання особливо здавалась дещо непристойною, а я не маю таких думок...

— Рен, сядеш сьогодні з нами під час ланчу? – питає мене одна з дівчат.

О. Я починаю думати про Крю і забуваю, що відбувається навколо мене. Наприклад, той факт, що наразі чотири дев'ятикласниці слідують за мною скрізь, куди б я не пішла.

Слабко посміхаючись до дівчини, яка спитала мене про ланч, я кажу:

— Вибач, але я маю відвідати зустріч сьогодні під час ланчу. Може, іншим разом?

Розчарування, яке вони відчувають від моєї відмови, можна відчути на дотик, але я посміхаюсь крізь нього. Вони всі неохоче одночасно кивають, перш ніж обмінятися поглядами і вислизнути, не кажучи мені жодного слова.

Це дивно, мати фан-клуб, коли я не роблю нічого, крім як просто... існую.

Я тремтливо видихаю і прямую по коридору. Тиск бути ідеальною, який ці дівчата без відома покладають на мене, іноді здається неможливим. Вони ставлять мене на такий високий п'єдестал, що будь-яка дрібниця може спричинити моє падіння. Я б виявилась розчаруванням для всіх, а це останнє, чого б мені хотілося. Останнє, чого б вони хотіли.

Я маю підтримувати імідж, та іноді це здається...

Неможливим.

Це велика відповідальність, бути прикладом для стількох дівчат, схожих на мене. Загублених дівчат з багатих сімей. Дівчат, які просто хочуть бути частиною чогось. Почуватись нормальними і мати типовий шкільний досвід.

Звісно, ми вчимося в ексклюзивній приватній школі, яку відвідує тільки найвищий еталон суспільства, тож в нашому житті немає нічого нормального, та все ж. Ми намагаємося зробити його настільки нормальним, наскільки це можливо тому, що деякі з нас страждають, як і всі інші. Через проблеми з самооцінкою і очікування, які покладають на нас сім'я, друзі та вчителі. Ми почуваємось невидимими, непочутими.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now