Рен
Коли я заходжу на заняття з психології, я вже емоційно розбита. Крю повинен відчути це по виразу мого обличчя, коли він дивиться, як я сідаю за сусідню парту. Я навіть не намагаюся сидіти спереду на першій парті. Який в цьому сенс?
— Ти в порядку? – запитує він, коли я сідаю.
Киваю, пропоную йому ледь помітну посмішку.
— Добре.
Я не можу розповісти йому про Меггі та Фіґа. Це б зрадило довіру моєї подруги, а я не можу цього зробити. Не після того, як Меггі розповіла мені дещо таке неймовірно тривожне і особисте. Мені довелося витягнути її з їдальні після того, як вона розповіла мені, тому що вона почала плакати. Ми сховалися у ванній кімнаті, і я заспокоювала її, притискаючи до себе, поки вона плакала мені в плече і все розповідала.
Як вона не хоче робити аборт, хоча це те, чого хоче Фіґ. Вона щиро вірить, що зможе кинути школу, народити дитину, а коли їй виповниться вісімнадцять, вони зможуть з'їхатися і жити маленькою щасливою сім'єю.
Це звучить надумано, навіть для мене.
— Ти впевнена? – Крю проникливий, як і Фіґ.
Ні, зачекай. Я не повинна ставити їх в одну категорію. Це нечесно по відношенню до Крю. Він не полює на мене і не намагається спокусити.
Чи намагається?
— Я просто втомилася, – визнаю я, і це не брехня. Я щоночі кручуся в ліжку, а коли засинаю, мені сняться жахливі сни. Про батьків.
Або про Крю. Ті, що з Крю, завжди закінчуються сексуально, і прокидаючись щоразу, моє тіло мокре від поту. Моя рука між моїми між ногами.
— Не спиться?
Я киваю.
— Мені теж.
— Чому ти не спиш?
Він знизує плечима.
— Багато чого на думці.
Це все, що він каже.
І я не ставлю більше запитань, бо, можливо, не хочу знати відповіді.
Сков заходить до класу перед самим дзвоником, як завжди.
Пробігшись по списку присутніх, плескає в долоні, привертаючи нашу увагу.
— Перш ніж ви почнете працювати над вашими проектами, я хотіла б обговорити з вами про деякі речі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomantiekРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...