Крю
Я сиджу в кабінеті директора Меттьюза, зсутулившись у кріслі, що стоїть перед його столом, і дивлюся, як він розмовляє по телефону з моїм батьком. Він увімкнув гучний зв'язок, я чую кожне паскудне слово, яке Реджинальд Ланкастер має сказати про мене, але мені байдуже.
Я просто хочу забратися звідси. Мені треба поговорити з Рен. Прояснити з нею ситуацію і переконатися, що вона розуміє, що насправді сталося минулої ночі.
— Зазвичай ми відсторонюємо студентів, яких спіймали в кампусі після комендантської години, – каже Метьюз, коли мій батько закінчує свою трихвилинну тираду про мою неуважність і про те, що мені начхати на школу та інших людей. – Але ми так близько до фінального тижня і зимових канікул. Я думаю, що канікули будуть гарним часом для вашого сина і міс Хартфорд, щоб подумати про те, що вони зробили, і примиритися зі своїми помилками.
Мій батько видає незадоволений звук.
— Ти занадто м'який з ними, Метьюзе.
Метьюз не може перемогти. Він відсторонить мене, і мій батько буде розлючений. Він відпустить мене, і мій батько розлючений.
— Тоді я посаджу їх під варту, – пропонує Метьюз, і його погляд зустрічається з моїм. Якби я міг, я б показав йому палець, але стримуюся. – До кінця тижня.
Це ж цілих два дні. Нічого страшного.
— Як вважаєш за потрібне. – Я бачу, що мій батько закінчив цю розмову. – Крю!
—Так, сер? – Боже, я його ненавиджу.
— Припини дуркувати і хоч раз в житті візьми себе в руки. Ти мене зрозумів?
Метьюз здригається від добірних слів, які використовує мій батько. Такий крутий, спокійний чувак, коли хоче бути таким.
Але не тоді.
— Буде зроблено, – кажу я йому.
Тато закінчує розмову, і Метьюз, зітхнувши, натискає на кнопку, вимикаючи телефон. Він спирається ліктями на поверхню свого брудного столу, стискаючи руки разом.
— Ти ж знаєш, що я ризикую.
Я нахиляюся вперед у своєму кріслі, користуючись нагодою.
— І ви знаєте, що я кажу правду. Наталі пробиралася назад в кампус після зустрічі з містером Фіґероа. Я бачив його машину. Я бачив його всередині машини. Майже впевнений, що бачив, як він її поцілував.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...