Розділ 12

33 1 0
                                    

Рен

Неохоче повертаюся з Крю на урок психології, і не говорю нічого впродовж усієї дороги. Він також мовчить, хоча його тіло практично вібрує від якоїсь невпізнаної для мене емоції.

Я не знаю, і мені байдуже, що його турбує. Якщо це я?

Добре, сподіваюся, що я зведу його з розуму. Він робить те саме зі мною, тому це справедливо.

Ми входимо до класу, і я одразу підходжу до столу пані Сков, коли її погляд зустрічається з моїм, я відчуваю розкаяння.

— Вибачте, що я щойно пішла, – тихо кажу я. – Вибачте й за вчора. Я була... в поганому гуморі, хоча це не виправдання.

Зітхання залишає її, і вона спирається руками на стіл.

— Все гаразд, Рен.

Я збираюся відвернутися від неї, коли вона продовжує говорити.

— Я хочу, щоб Ви знали, я трохи подумала про це, і якщо ти хочеш змінити свого партнера на Сема для цього проекту, то я дозволяю, – каже Сков.

Я обертаюся і кліпаю на неї, шокована цією пропозицією.

— Справді?

Вона киває.

— Я можу сказати, що перебування з Крю викликає у тебе дискомфорт.

Він викликає. Він буквально гнався за мною, обмацував і погрожував. Я повинна зараз сказати Сков, що він зробив. Як сильно це мене вразило.

Більшою мірою, ніж я можу описати.

Але тоді я повинна буду розповісти їй, чому він погнався за мною і що я бачила. Це означає, що врешті-решт їх виключать, і це буде моя провина.

Я не хочу брати на себе відповідальність. Або стати об'єктом їх ненависті.

— Ви говорили із Семом про зміну партнерів? – питаю я її.

— Ну, ні. Ще ні. Але Наталі також звернулася до мене з проханням знайти нового партнера, і вона згадала, що хоче працювати з Крю. Незважаючи на те, що це суперечить моєму погляду на весь проект, мені не подобається бачити тебе такою нещасною, – її погляд з знанням справи зупиняється на мені. – Ти виглядаєш так, наче плакала.

— Зі мною все гаразд, – я знизую плечима, потім озираюся через плече й бачу, як Наталі намагається поговорити з Крю, а він робить усе можливе, щоб ігнорувати її, а Езра спостерігає за нею з очима цуценяти. Я знову повертаюся обличчям до вчительки.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now