Розділ 53

44 2 0
                                    

Рен

Новорічна ніч. Моє найменш улюблене свято в році.

Я в резиденції Ланкастерів зі своїм хлопцем. Його батьки пішли на вечірку, і вони залишаються ночувати в готелі, де проходить свято, і Крю пообіцяв, що ми будемо самі.

Тільки удвох.

Але в той момент, коли я з'являюся в його квартирі, я розумію, що він мене обдурив, і я зовсім не проти. Там люди зі школи. Люди, яких я знаю і люблю, включно з Меггі. Лара і Брук. Я бачу, як Езра та Малкольм розмовляють у кутку, обидва сміються. Повітряні кульки наповнюють стелю довгими кучерявими стрічками, усі вони рожеві, золоті та білі. Рожеві троянди вкривають будь-який вільний простір, а на столі стоїть вежа келихів для шампанського, кожен з яких наповнений шипучою рідиною.

Я бачу рожево-білий торт на іншому столі, оточений подарунками.

Це все, що я описала йому тієї ночі. Кожна річ.

Я кидаю погляд на Крю, який дивиться на мене з такою любов'ю, що сяє в його очах.

— Ти влаштував мені вечірку, – шепочу я.

— Новорічна вечірка на честь дня народження, – каже він, беручи мене за руку й притягаючи до себе для поцілунку. – Сподіваюся, ти не заперечуєш.

Я настільки приголомшений, що боюся, що можу заплакати.

— Я не проти, – хрипко вимовляю я, вдячна, що він притискає мене до себе, щоб я могла дихати йому в плече, міцно заплющуючи очі, щоб сльози не текли.

— Ти чудово виглядаєш, Пташеня, – прошепотів він, коли я нарешті відсторонилася.

На мені блискуча біла сукня. Об'ємні рукава, глибокий ліф із декольте. Спідниця дуже коротка, і я залишаю слід райдужного блиску всюди, де б не пройшла.

— Дякую. Ти теж.

Крю в костюмі. Чорному. Знизу біла сорочка, верхні ґудзики розстебнуті, краватка не потрібна. Він виглядає красивим і сексуальним, і щоразу, коли його погляд зупиняється на мені, моя шкіра стає гарячою, тому що я знаю, про що він думає.

Я і він, голі. Це відбудеться незабаром, після того, як гості розійдуться. Але зараз я хочу привітатися з усіма.

Тож так і роблю.

Я виконую соціальні обов'язки, Крю поруч зі мною, ніби ми справжня пара, якою ми і є. Є стіл, наповнений їжею та багатим вибором напоїв, і зрештою я отримую тарілку, завантажуючи її їжею, перш ніж взяти келих шампанського з вежі та сісти з Меггі. Ми п'ємо та їмо, поки обмінюємось новинами.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now