Рен
Мені не подобається, коли мене залучають у вистави перед усім класом, і це саме те, що щойно зробив Крю. Увага мене не турбує, якщо вона не негативна.
Те, що він щойно зробив, було нахабно. Майже глузливо. Штовхати мене в бік, щоб ми могли розділити стілець за його столом, навіть на ці короткі кілька хвилин, було неприємно...
Приємно.
Він твердий. Тверді м'язи і гаряча шкіра. Широкоплечий з широкими грудьми і сильними руками. Перебуваючи так близько до нього, коли його рука перекинулася за спинку мого крісла, я відчувала себе в коконі Крю Ланкастер. І мені сподобалось. Мені подобалося мати його поруч. Моє серце забилося від того, що він був так близько.
Це все ще змагання.
Я сідаю на своє місце, кидаю зошит на стіл, утримуючи свою увагу на пані Сков, яка завершує перевіряти присутність. Волосся на моїй потилиці повільно піднімається вгору, і мені потрібно напружитися, щоб не обернутися й побачити, хто витріщився.
Але я вже знаю. Я відчуваю на собі його погляд, важкий і задумливий. Як тільки можу, я непомітно обертаюсь через плече, ловлячи його погляд на собі, а потім він робить найдивнішу річ.
Він посміхається.
Ця усмішка маленька та швидка, і якби я комусь розказала, що це сталося, ніхто б мені не повірив, але, Боже мій, Крю просто посміхнувся мені, і мій живіт здається, наповнився мільйоном літаючих метеликів, їхні тріпотливі крила змушують мене вкритися всюди мурашками .
Все від короткої усмішки.
Що зі мною не так?
— Гаразд, об'єднайтеся в пари зі своїми партнерами. Ми все готові, чи не так? – Сков зупиняє свій погляд на мені, її тонкі брови здіймаються вгору. Я ледве киваю, збентежена тим, що мене знову викликають. – Добре, починайте працювати.
Я залишаю свій стіл і повертаюся до Крю, який досить зухвало розвалився на своєму сидінні, вираз його обличчя – чиста нудьга, а мова його тіла говорить мені, що він волів би бути де завгодно, але не тут.
Я переступаю через його ноги й сідаю на порожній стіл поруч, який щойно покинув Езра.
— Ти щось приготував на сьогодні? – запитую я, знаючи, якою буде його відповідь.
—Ні, – він піднімає на мене важкий погляд. – Ти?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...