Розділ 21

41 1 0
                                    

Рен

— Рен, – Фіґ Зупиняється прямо біля мого столу, і я дивлюся на нього, – на кілька слів?

Не чекаючи моєї відповіді, він прямує до свого місця, а я слідую за ним, не наважуючись озирнутися на Крю. Я впевнена, що знаю, що побачу на його обличчі.

Гнів. Розчарування. Роздратування.

Уже середа після того, як моє життя перевернулося з ніг на голову, і я просто намагаюся з цим впоратися день за днем. Батько дзвонить мені щовечора, його тон заспокійливий, коли він ставить нескінченні запитання про мій день. Я даю йому мінімум відповідей, не знаючи, як з ним розмовляти чи що сказати.

Він хвилюється за мене після новин про розлучення. Гадаю, я мала би вважати це милим, але в цьому є щось, що змушує мене відчувати, що він лише намагається прикрити свій зад. У понеділок мама надіслала мені смс, щоб перевірити, як я, але потім я нічого не чула від неї.

Типово.

А ще Крю.

Я не можу перестати думати про нього, хоча й кажу собі, що це нікуди не приведе. Я знову переживаю той момент, як він цілував мене на задньому сидінні машини щовечора перед тим, як я піду спати. Я не можу не думати, куди це могло зайти, якби я продовжувала б зустрічатися з ним. Він був таким милим і в галереї, і коли ми пішли обідати. Це було наче побачення з хлопцем, якому я могла б подобатися.

Мої батьки все зруйнували. Оголошення про розлучення начебто зруйнувало мої думки про можливі стосунки з Крю ... з будь-ким. Вечеря того вечора у фон Веллерів була повним провалом. Ларсен усе намагався заговорити зі мною, фліртувати, а я була така холодна, що відшила його. Зазвичай я не така. Я постійно думала про Крю та його попередження щодо Ларсена. І як мої батьки намагаються зв'язати з ним моє майбутнє.

Неймовірно.

Після того, як Крю так пристрасно поцілував мене в тому порожньому класі в понеділок, він не намагався зробити нічого недоречного, і я не можу не відчувати...

Розчарування.

Я знаю, що це я сказала, що хочу залишитись лише друзями, і я все ще відчуваю це, тому що останнє, що мені потрібно – це потенційні стосунки, які ламають мені голову. Я не думаю, що зараз маю емоційну здатність впоратися з чимось таким непереборним.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now