Розділ 38

38 1 0
                                    

Рен

Вже пізній вечір, і ми оглядаємо магазини в центрі міста, прогулюючись повз розкішно прикрашені вітрини, тримаючись за руки. Крю підсміюється з мене щоразу, коли я зупиняюся, щоб помилуватися гарними різдвяними прикрасами, або коли мені хочеться зазирнути всередину магазину, хоча я ніколи нічого не купую.

Насправді немає для кого купувати різдвяні подарунки. Мої бабусі та дідусі з обох сторін померли. У мене немає братів і сестер. Я не близька до жодних моїх тіток і дядьків. Є тільки батьки, а що можна купити людям, у яких є все, що вони коли-небудь хотіли.

Коли я була молодша, було набагато простіше, і я могла робити їм подарунки на уроках. Тиск був знятий. Тепер я в пошуках чогось особливого та унікального, і я приходжу ні з чим.

Повітря кусюче і пронизливо холодне, небо затягнуте хмарами. Сніг вистилає тротуари, а кострубаті дерева нанизані мерехтливими білими вогниками. Всюди ялинкові прикраси. Великі соснові вінки, перев'язані простими червоними стрічками. Красиво прикрашені ялинки стоять у вітринах магазинів. Коли відчиняєш двері майже будь-якого магазину, в повітрі розливаються звуки різдвяної музики, наповнюючи мене хвилюванням.

У мене ніколи не було хлопця під час свят - та й на мій день народження раніше. Ну, у мене ніколи не було хлопця, і крапка. І хоча я не впевнена, чи можу вважати Крю Ланкастера своїм хлопцем, але здається, що він міг би ним стати.

І це здається більш чарівним, ніж сезон відпусток.

Я думаю про минулу ніч і про те, що ми було між нами. Як ми вечеряли і трохи цілувалися. Намагалися дивитися фільм, але ми обоє ледве тримали очі відкритими. Врешті-решт ми пішли спати і так нічого і не зробивши. Прокинулися і підготувалися до дня, ніби це було абсолютно нормально, що ми спали разом.

Це було навіть приємно, спати з Крю. Вивчати його обличчя перед тим, як він прокинувся. Як мило він виглядав, як маленький хлопчик, яким він був раніше. Я розбудила його, доторкнувшись до його щоки, і коли він вперше розплющив очі, він подивився на мене так, ніби я була найдивовижнішою річчю, яку він коли-небудь бачив. Це змусило моє серце розширитися, наповнивши мене надто великою надією, якої я потребувала після сумнівів, з якими я боролась минулої ночі.

Він був терплячим зі мною весь день, потураючи кожній моїй примсі. Ми поснідали в ресторані готелю. Поїхали кататися по місту, розглядаючи всі величні будинки в окрузі, всі вони були прикрашені до свят. Нарешті ми опинилися тут, у центрі міста, який схожий на марушник з людьмии, які ходять по крамницях і купують подарунки. Все це відчувається так природно, коли ми проводимо час з Крю ось так. Коли він посміхається мені, хоче доторкнутися до мене. Я можу звикнути до цього.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now