Крю
Її губи м'які. Як вона на мене дивиться?
Збіса сексуально.
Я спокушаюсь. Спокуса зробити багато речей. Провести великим пальцем по її повній нижній губі. Перевірити її межі, подивитися, як вона відреагує на мій дотик до неї. Що б вона зробила, якби я просунув великий палець їй у рот? Чи злякалася б вона? Вкусила мене? Або вона зімкне губи навколо нього, тримаючи мене там. Може, навіть погризе його? Смоктатиме?
Так, нуль довбаних шансів, що щось з цього коли-небудь станеться.
Я неохоче забираю великий палець від її рота й опускаю руку на свій стіл. Вона дивиться на мене, її зелені очі широко розплющені й не моргають.
— Щ-що ти маєш на увазі?
— Я маю на увазі те, що сказав, пташеня. У тебе блядськи сексуальний рот.
Вона простягає руку, торкаючись тремтячими пальцями куточка губ, де я щойно торкнувся її.
— Я ніколи раніше про це не думала.
— Припускаю, що ти не вважаєш себе сексуальною.
— Ні, – вона хитає головою, - справді ні.
— Ніколи не думала відтворити свою улюблену частину? Накупити безліч помад і знову і знову цілувати чисте полотно? – Якби мені довелося спостерігати, як вона це робить, я міг би кінчити собі в штани, ніби я не можу контролювати себе, чого не траплялось давно.
Щось у цій дівчині змушує мене втрачати контроль.
Тихий сміх лунає з її рота.
— Ні, я ніколи не думала про це. Можеш собі уявити?
Я можу. Мені хотілося б побачити цей її сексуальний відбиток губ на всьому полотні в різних кольорах.
— Ти маєш про це подумати, – кажу я, навмисне зберігаючи рівний тон. Повсякденний. – Можливо, це проект, над яким ти попрацюєш пізніше.
— У мене достатньо проектів для роботи. Включно з цим, – вона стукає олівцем по моїй руці. – У тебе є ще якісь запитання до мене? Заняття майже закінчено.
Блін, коли я з нею, час іде дуже швидко.
— У мене є ще одне запитання.
— Яке?
— Хоч я запитував тебе про це раніше.
Вираз її обличчя стає настороженим, і вона зітхає.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...