Крю
Коли заходжу на сьомий урок, помічаю Рен, яка сидить на своєму звичному місці, спереду по центру, її голова схилена, довге волосся прикриває більшість обличчя. Я зупиняюся біля відчинених дверей, вивчаючи її. Всі говорять. Сміються. Окрім Рен. Вона просто виглядає... сумною.
Переможеною.
Самотньою.
Її очевидний біль стає важким грузом на моїх плечах і це виводить мене з себе. Я відповідальний за це, і за нормальних умов таке б не турбувало мене, але блять. Що такого зробила мені Рен Бомонт?
Нічого, бляха. Саме її існування нервує мене, але це не достатня причина, щоб знущатися з неї.
Чи достатня?
Боже. Я серйозно вляпався.
Я проходжу повз неї, не кажучи ні слова, йду в кінець класу і всаджую свій зад на звичне місце. Езра вже сидить за своєю партою, Наталі розташувалася на його коліні, поїдаючи його своїм непристойним поглядом, поки він сидить, як довбень, і тішиться цим.
Знаючи Наталі, я б не довіряв її мотивам. Вона хоче чогось від Езри. Це єдина причина, чому дівчина приділяє йому увагу.
— Крю, о Боже, – каже вона, коли помічає мене, підкочуючи очі, коли повертається на колінах Езри, щоб повністю бачити мене. – Тобі вже нудно?
Через цю розмову? О, так.
— Що саме ти маєш на увазі?
— Працювати з цнотливою. Я впевнена, що ти ненавидиш кожну секунду. – Вона вказує на спину Рен. – Я не можу терпіти Сема, як свого партнера. Він такий нудний. Постійно щось верзе.
Все тому що Сем розумний, а Наталі ідіотка. Не те щоб я міг сказати їй це в обличчя.
— Сем розумний хлопець. Він забезпечить тобі найвищий бал для проекту.
— Уф-ф, – Наталі нахиляє голову назад, її погляд зустрічається з поглядом Езри, вони обоє усміхаються. – Я б краще працювала з тобою, Крю.
— А як щодо мене? – Езра обхоплює її руками, ставлячи долоні на живіт, тупий уйобок. – Ти б не хотіла краще бути моєю партнеркою?
Вона зморщує ніс:
— Нізащо. – Вона відкидає його руки і стає на ноги, підходячи, щоб стати переді мною.
Ось що я ненавиджу в Наталі. Вона любить дражнитися. Коли мене не було поряд, сиділа на колінах Езри, певно, доводячи цього нещасного мудака до стояка. А зараз, коли він намагається продовжувати далі з нею, а вона давала йому перед цим знаки, що у нього є дозвіл на це, дівчина поводиться так, ніби він огидний збоченець і відштовхує його.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...