Рен
Я полонянка у своєму власному домі. Забута. Занедбана.
Папа зажадав, щоб я повернулася додому, і я зробила, як він просив: поїхала зі школи, як тільки склала іспит з історії. Другий іспит мав бути з психології, і, дякувати Богу, я вже захистила свою презентацію з Крю.
Батьку було легко зателефонувати до адміністрації і попросити мене відпустити раніше.
І тепер я тут, у порожній квартирі зі своїми порожніми батьками. Минуло лише кілька днів з того часу, як я повернулася додому, а я вже перетворилася на ще один предмет меблів. Або, можливо, я – картина, що висить на стіні.
Приємно дивитися. Достатньо приваблива, щоб в неї інвестувати. В іншому випадку це не має значення.
Сьогодні субота, і мені нудно.
Неспокійно. Перші кілька днів я багато спала. Залишалося або спати, або плакати, тим більше, що мій батько відібрав у мене телефон, як тільки я приїхала. Я не можу ні з ким спілкуватись.
Крю.
Він, мабуть, ненавидить мене. Думає, що я маленька дитина, яка не може постояти за себе. Я значною мірою довела це тими безглуздями, які наговорила йому, коли ми посварилися. Чи це була взагалі сварка?
Я не знаю, як це описати. Все, що я знаю, це те, що я спустошена тим, що так закінчилося. Тим, як мій батько дивися на фотографії, на яких я лежу гола з Крю, хоч там і немає нічого пікантного.
Хоча це було так очевидно. Цей образ запам'ятався у моєму мозку. Я бачу, як моя голова лежить на його оголеному плечі, наші ліниві посмішки та напівприкриті очі. Мої оголені плечі, які слугують доказом моєї наготи. Зім'яте простирадло під нами.
Я сумую за ним. Моє серце болить, коли бачу його. Хочу поговорити з ним. І все ж таки я в пастці.
Відмовившись від своєї жалісливої "вечірки" для одного, я виходжу зі спальні і блукаю по квартирі, впиваючись поглядом у кожен витвір мистецтва, повз який проходжу. Мої батьки – особливо моя мати – більше дбають про мистецтво, яке висить на їхніх стінах, ніж про мене. Вона жодного разу не прийшла поговорити зі мною з того часу, як я повернулася додому. Жодних обнадійливих слів на кшталт "Я поговорю з твоїм батьком" чи навіть "З тобою все буде гаразд" не прозвучало.
Вона дозволяє мені страждати наодинці.
Я підходжу до вітальні, чуючи голоси, що долинають з відчинених дверей, і зупиняюся, притискаючись до стіни, коли розумію, що це мої батьки. І вони говорять про мене:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomantikРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...