Крю
Зазвичай я не роблю таких речей.
Наприклад, не планую відпочинок на вихідних з дівчиною, яка мене заводить.
Коли я проводжу час з дівчиною, то це на вечірці чи якомусь соціальному рауті. Завжди у великій групі. Ніколи один на один – поки я не заведу її в порожню спальню чи куди завгодно, і ми перепихнемся. У моєму житті було багато таких моментів, і вони залишають мене переважно задоволеним. Я втратив цноту в п'ятнадцять років, наприкінці першого курсу, і відтоді я трахався напіврегулярно.
Мої брати навчили мене, що легко отримати соску, якщо використовувати наше прізвище, і я швидко зрозумів, що вони мали рацію. Як тільки дівчата почують, що ти Ланкастер, вони прийдуть до тебе без вагань. З таким важелем впливу не було жодних причин зв'язувати себе стосунками лише з однією людиною, не тоді, коли було так багато варіантів.
Але тепер є Рен.
Я ненавидів її і, можливо, відчував це тому, що глибоко в душі я знав, що вона мене приваблює, і я нічого не міг з цим вдіяти. Я не вписуюсь у стандарти можливого бойфренда, коли справа стосується Рен Бомонт. Я той, про кого її дорогоцінний тато попереджав її, і не без підстави. Вона уникала мене як могла.
Поки вона не перестала.
І чомусь ми безпорадно закарбувалися одне в одному.
Вона в моїх думках. Вона переслідує мене у снах. З її милими посмішками та тихими словами. Те, як вона дивиться на мене своїми сяючими зеленими очима. Це сексуальне тіло, приховане під уніформою. Її зрілі губи обгорнули Blow Pop, прямо перед тим, як я трахнув її ним. Як вона виглядає, коли кінчає.
Той факт, що я єдиний, хто змусив її кінчити, сповнює мене цим незнайомим, відверто власницьким почуттям. Вона була недоторканною.
До мене.
Я не хочу, щоб інший хлопець дивився на неї, не кажучи вже про розмову з нею. Навіть коли Малкольм раніше їй щось говорив, мені хотілося розбити йому обличчя.
І він один з моїх найкращих друзів. Те, що він сказав, було по суті нешкідливим.
Я не звик до такого почуття. Сфокусуватися на одній дівчині. Постійно думати про неї. Цікаво, що вона робить, де перебуває, як почувається.
Мене вбило, коли по кампусу пішли чутки про те, що я зустрічаюся з Наталі. Я знаю, що вони завдали болю Рен, але я не міг вийти і сказати, що зустрічаюся з нею. Вона хороша дівчина, яка ніколи не потрапляє в біду.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomansaРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...