Розділ 43

28 1 0
                                    

Крю

Я чекаю на неї біля входу до її гуртожитку, котрий зачинений без видимої на те причини.

Мені тривожно та навіть лячно.

Слова, які я зазвичай не використовую, щоб описати те, що я відчуваю.

Минулого вечора я спробував написати повідомлення Рен, але вона не надто охоче відповідала. Навіть досить відсторонено. Вона казала, що це через роботу, яку вона закінчила писати, і підготовку до іспиту з історії, але я не знаю.

Таке відчуття, ніби щось не так. Я просто не можу зрозуміти що.

Учора вона теж була трохи дивною, і я досі не зовсім впевнений чому. Я розумію, що поводжуся інакше, і розумію чому. Проводячи всі вихідні з нею, займаючись сексом з нею, трясця. Я одержимий.

Я хочу її знову. Будь-яким способом, яким зможу до неї дістатися. Я не можу перестати думати про неї. Вчора я не міг перестати торкатися її. Я хотів, щоб увесь клятий світ знав, що вона моя. Вона належала мені.

Носити ту кляту каблучку непорочності, яку їй подарував батько, на ланцюжку на моїй шиї, здавалося правильним. Перед тим, як ми вийшли з будиночку, я знайшов її на тумбочці, схопив і засунув до кишені. Я забув сказати їй, що вона у мене, і коли того дня я зайшов до своєї кімнати й скинув одяг, щоб прийняти душ, каблучка впала на підлогу з тихим дзвоном.

Я схопив її, коли підняв до світла, у мене виникла думка. Вона більше не є тою, символом якої слугувала ця каблучка.

Через мене.

Я заслуговую носити цей клятий перстень на шиї. Можливо, їй не сподобається, що я так зробив, але я не хочу його повертати.

Але якщо вона захоче його назад, я віддам. Неохоче.

Двері відчиняються, і звідти виходить група дівчат, але це не Рен. Я похмуро посміхаюся їм, коли вони проходять повз мене, кілька з них кажуть доброго ранку.

Я перевіряю час на телефоні, розуміючи, що вона йде пізніше, ніж зазвичай.

Де моя дівчина?

Те, що я навіть думаю про неї як про свою дівчину, приголомшує. Ми не зробили офіційної заяви одне одному, але я відчуваю, що це серйозно. Я турбуюся про неї. Я хвилююся за неї.

Де вона?

Двері знову відчиняються, і з'являється вона. У чорному пуховику та туфлях "Мері Джейн", її ноги одягнені в білі вовняні колготки. Вона майже одразу помічає мене, вираз її обличчя нерозбірливий і страх поглинає мене, коли вона підходить ближче. Вона не посміхається. Її очі почервонілі.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now