Крю
Я тримаю її близько і дозволяю спочатку Рен контролювати поцілунок, відчуваючи, що їй це потрібно. Така видимість контролю, та відчуття бути відповідальною за своє життя, яке, на мою думку, вона не дуже відчуває. Її смуток очевидний, відчутний. Вона майже використала весь кисень із клятої кімнати, поки я не відволік її.
Їй було потрібно те. Вона потребує цього. Мене. Моя рука ковзає вгору-вниз по ідеальному вигину її дупки, її язик висувається, щоб торкатися мого. Я видаю схвалький видих, коли вона присмоктується до мого язика, а потім не можу більше стримуватися.
Я беру контроль, торкаюся рукою її обличчя, нахиляючи його для глибшого поцілунку. Наші язики танцюють, наше дихання прискорюється, і вона ковзає своїми руками вгору по моїх грудях, оготраючи їх навколо моїх плечей, щоб вона могла притиснутися до мене.
Весь цей день був прелюдією, у стилі Рен. Шопінг, їжа. Багато їжі, що зводить мене з розуму. Дивлячись, як її обличчя світиться, коли вона охає та ахає над різдвяними прикрасами всюди. Рішучий вираз, який охопив її обличчя, коли вона помітила цей маленький магазин нижньої білизни і вийшла з нього через п'ятнадцять хвилин, стискаючи в руці крихітну червону сумку.
Я не можу дочекатися, щоб побачити, що вона там придбала.
У цій дівчині є набагато більше, ніж здається на перший погляд, і мені подобається, що вона досить комфортно почувається, щоб відкритися переді мною. Я також намагаюся бути більш відкритим з нею, і мені цікаво, чи вона це усвідомлює.
Чи вона знає, як сильно вона впливає на мене.
Рен не схожа на жодну дівчину, яку я коли-небудь знав, і я хочу знати більше. Я відчуваю себе так, ніби я ледь подряпав поверхню, а сьогоднішня міні-бесіда була промовистою.
Хоча я б не називав це бесідою. Вона була справжньою, не прикрашеною та вразливою. Те, що вона часто робила зі мною, що мені подобається.
Блін, мені все подобається в цій дівчині, і це страшно.
Я не впускаю людей у своє життя, особливо дівчат. У мене є друзі, але більшість із них я тримаю на відстані боюся дозволити їм наблизитися. Я не довіряю людям, навіть хлопцям, які майже такі ж багаті, як я.
Але ніхто з моїх знайомих не є таким багатим, як моя родина, і мені важко допустити їх до свого найближчого кола. Я завжди вважав, що кожна дівчина, яка коли-небудь цікавилася мною, женеться за моїми грошима.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomantizmРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...