Розділ 31

29 0 0
                                    

Рен

Я страждаю через те, що Крю так близько, а я не можу поговорити з ним. У мене стільки питань і всі вони стосуються минулої ночі і того, що сталося між ним і Наталі.

Я хочу вірити, що те, що вони якимось чином натрапили одне на одного це просто співпадіння, але, як це зазвичай буває, зароджуються сумніви. Всього кілька тижнів тому він мене ненавидів. Робив з мене ворога за кожної можливості. Може, це якийсь трюк Крю? Його спосіб наблизитися до мене, тільки щоб зробити посміховиськом для усієї школи?

У мене скручується тугий вузол в животі від такої думки. Боже, гадаю мене зараз знудить.

Він доторкається до мого плеча, і я розвертаюся, зустрічаюся з ним поглядом, він мав би побачити стурбованість на моєму обличчі, хоча він вирішує проігнорувати її. Його вираз обличчя серйозний.

— Можна позичити аркуш паперу?

Нахмурившись, я відповідаю:

— Звичайно.

— Я забув сумку у кімнаті, – він пояснює. – У мене навіть немає книжки.

— Хочеш взяти мою? – пропоную я, бажаючи вдарити себе.

Мені потрібно перестати бути такою хорошою з ним.

— Так, будь ласка.

— Рен. Крю. – Вираз обличчя Фіґероа суворий. Цього ранку він занадто строгий, хоча я впевнена, що багато з цього через мене й нашу сварку. Я надіслала раніше повідомлення Меггі й запитала, де вона, а вона досі не відповіла.

Я хвилююся

— Я забув свої речі. Вона допомагає мені. – Каже Крю Фігові.

Я даю йому кілька аркушів паперу, олівець і "Великого Гетсбі", його пальці ковзають моїми, поки я це роблю, від чого я здригаюся.

— Дякую, – він бурмоче.

— Прошу, – я відвертаюся, глибоко вдихаючи, і почуваюсь дурною. Я пам'ятаю все, що сталося між нами вночі. Кожну деталь, і я не хочу шкодувати про це.

Але щось підказує мені, що я можу. Можливо, все між нами не так , як здається. А якщо він використовував мене весь цей час. А якщо він не серйозно казав і робив все це декілька останніх тижнів...

Я помру від приниження. Я ніколи не захочу бачити його знову.

Він мовчить до кінця уроку, тобто тільки п'ятнадцять хвилин, бо він запізнився. Коли дзвенить дзвінок, він піднімається з місця, кидає книгу на мою парту, у неї запханий складений аркуш паперу, тільки край виглядає. Я запитально дивлюся на нього.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now