Рен
Ми приводимо себе до ладу й одягаємося, перш ніж замовити обслуговування номерів. Момент, який ми розділили, все ще огортає мою свідомість, хоча ми насправді про це не говорили. І я не знаю, як почати розмову...
Я не піднімаю цю тему.
Однак я не можу перестати думати про це. Тоді він ніби втратив контроль. Він справді кінчив мені на обличчя, і я думаю, що це справді одна з тих речей, судячи з того, що я бачила на одному порносайті тієї ночі, коли вивчала його категорії.
Я не заперечувала, хоча це було шокуюче, коли сталося. Мені все так цікаво. Все це. Цікаво, наскільки жіночий оргазм здебільшого інтерналізований, тоді як чоловічий неймовірно очевидний. До вибуху скрізь.
Буквально.
Крю дуже терплячий зі мною, і хоча моє тіло все ще болить через те що може дати мені лише він, але я спокійно чекаю. Я знаю, що між нами станеться більше. Сьогодні ввечері. Завтра.
Крім того, я голодна.
Нашу їжу приносять відносно швидко, і ми їмо її у вітальні, обоє сидячи на підлозі перед журнальним столиком, притулившись спинами до дивана, набиваючи роти. Ми обоє замовили чізбургери, картоплю фрі та кока-колу, і я можу сказати, що Крю був задоволений, що я не замовила салат.
Можливо, лише тому, що йому більше не доведеться ділитися зі мною своєю їжею, як минулого разу.
Картопля фрі дуже смачна, і я занурюю її в порцію кетчупу на своїй тарілці, з кожним шматком з губ зривається легкий стогін. Зрештою я розумію, що Крю перестав їсти й дивиться на мене, його очі злегка оскляніли, а губи розтулені.
— Що не так? – запитую, у мене повний рот, що абсолютно нечемно. Я ковтаю, потім витираю губи серветкою.
—Ти до біса сексуальна, коли їси, Пташеня. Я не можу це витримати, –він нахиляється і хапає мене за потилицю, притягуючи для швидкого поцілунку. – Мені здається, що все, що ти робиш, надзвичайно сексуальне.
— Я не сексуальна, – твердо кажу я, думаючи про те, що ми робили менш ніж сорок п'ять хвилин тому. Це було сексуально на усі сто відсотків.
Я досі не можу повірити, що я це зробила, але я не могла встояти. Побачивши його таким...він був просто таким великим. Я хотіла знати, який він на смак. І хоча я не зробила йому повномасштабного мінету, він, здавалося, був дуже задоволений тим, що я зробила.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...