Розділ 42

31 1 0
                                    

Рен

Решта дня, слава Богу, пройшла без ексцесів. У нас була коротша обідня перерва через скорочений графік, і Крю не відходить від мене. Він дуже власний, обіймає мене за плечі, коли сидить поруч зі мною в їдальні і розмовляє зі своїми друзями. Заявляє права на мене перед усіма в школі.

Є погляди, перешіптування та плітки за спиною, але багато з них пов'язано з арештом Фіґа, а не з очевидною увагою і любов'ю Крю до мене. Це велика справа, коли вчителя заарештовують перед усім класом, під час уроків. Виводять в наручниках і ведуть по всій школі.

Тому що це те, що зробили ті детективи. Вони вели Фіґа по головному холу, сподіваючись привернути увагу всіх, кого тільки можна. Абсолютно несподівано.

Але знову ж таки, не дивно.

Коли пролунав останній дзвоник, я вийшла з мого шостого – останнього – уроку, щоб знайти Крю, який чекав на мене, притулившись до ряду блискучих синіх шафок. Він відштовхнувся від них і підійшов до мене, і я нахмурилася.

— Що ти тут робиш?

— Проводжаю тебе до твого гуртожитку, – каже він, беручи мене за руку і йдучи за мною.

Я дивуюся цьому новому Крю. Ми займаємося сексом, і ось що відбувається? Він стає супер-власником і хоче проводити весь свій вільний час зі мною? Це так... дивно. І хвилююче.

До цього треба звикнути, це точно. Я не звикла до такої уваги, і хоча мені це подобається, якась маленька частина мене хоче втекти і сховатися.

Люди, які бачать мене з Крю, зрештою зрозуміють, що сталося між нами. Щось сексуальне. Мої дні зразкової невинності закінчилися.

Я впала, як і всі вони.

І я навіть не проти. Тепер я розумію. Я розумію, чому це відбувається, і як все інше більше немає значення, коли хлопець твоєї мрії, хлопець, в якого ти закохуєшся, посміхається тобі і змушує відчути, що ніщо інше для нього не має значення.

Тільки ти.

Коли ми виходимо на вулицю, я висмикую свою руку з його руки і надягаю рукавички. Він знову намагається схопити мене за руку, але я не дозволяю.

— Якого біса, Пташеня?

Роздратування в його голосі очевидне, але я ігнорую його.

— Ти б спершу вдягнув рукавички.

— Ох, – його роздратування зникає, і він дістає пару чорних рукавичок з кишені свого пальто, одягає їх, а потім бере мою руку. – Це твій спосіб піклуватися про мене?

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now