Розділ 18

38 1 0
                                    

Рен

Я притискаюся щокою до прохолодного шкіряного сидіння, відверто дивлячись на нього, Крю Ланкастера, зовсім не хвилюючись через те, що я можу виглядати тупо. Він, здається, не проти.

Вбирати всю чоловічу красу, що сидить переді мною, майже приголомшливо. Він такий

привабливий

. Мені подобається, як його щоки трохи порожевіли завдяки холодному повітрю, що робить його молодшим. Милим.

Хоча в обличчі Крю не так багато, що хтось міг би вважати милим. У нього всі гострі кути і гострі лінії. Високі вилиці, тверда щелепа і квадратне підборіддя. Темні брови, які зараз опущені, коли він дивиться на мене, ці прохолодні блакитні очі стають теплішими, чим довше він дивиться, ніби йому подобається те, що він бачить.

Мені теж подобається те, що я бачу.

Єдине, що я можу вважати ніжним на красивому обличчі Крю, це його рот. Його губи рожеві, нижня губа набагато повніша за верхню, і наразі вони розкриті, його погляд затримується на моїх губах, поки не піднімається, щоб зустрітися з моїми.

Моє тіло стає теплим, і не тільки через товсте пальто, яке я ношу. Він думає про те, щоб поцілувати мене. Я знаю, що це так. І це все, що я хочу. Я хочу знати, який він на смак. Які поцілунки він буде дарувати? М'який і солодкий? Лютий і грубий.

Можливо, поєднання обох.

— Ти продовжуєш так витріщатися на мене і... – його голос тремтить.

— І що?

Його широкі груди то піднімаються, то опускаються, ніби він щойно зробив глибокий, можливо навіть нервовий вдих.

— Я не можу нести відповідальність за те, що я можу зробити.

– Скажи мені, що ти хочеш зі мною зробити. – Незважаючи на те, що це мене трішки лякає, я хочу почути кожне брудне слово, яке він може придумати.

Усі.

Він дивиться на водія.

— Я не хочу говорити це вголос. Ти можеш бути збентеженою, Пташеня.

— Не буду. Обіцяю, – я стискаю стегна разом, намагаючись полегшити раптову пульсацію, але це тільки погіршує ситуацію.

— Прошепочи мені це вухо.

Крю простягає руку, береться за пряжку ременя безпеки й розстібає його. Я відводжу ремінь від свого тіла, дозволяючи йому взяти мене за руку й притягнути ближче. Поки я не сідаю посередині заднього сидіння, і він знову прив'язує мене ременем, його рука торкається моїх грудей, коли він тягне ремінь через мене, а потім штовхає пряжку в паз.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now