Розділ 48

29 1 0
                                    

Рен

Я з усіх сил ігнорую свого батька до кінця тижня, що... жахливо. Скоро Різдво і мій день народження, і я маю бути щасливою. Прагнути провести час зі своєю сім'єю та друзями – ну, Меггі – і створити нові спогади.

І хоча я задоволена деякими аспектами свого життя, мої стосунки з батьком не входять до їх числа. Він скасував поїздку на Арубу зі схвалення матері. Замість того, щоб узяти наступні два тижні відпустки, як він спочатку планував, він повернувся до офісу, а це означає, що мені не потрібно потайки тікати з дому, коли я захочу піти, і це велике полегшення.

І я зустрічаюся не лише з Крю. Я також зустрілася з Меггі у вівторок за ланчем, і вона розповіла мені, як у неї стався викидень, сльози текли її обличчям, коли вона говорила про це.

Моє серце розривалося через неї, але в глибині душі я запитую себе, чи відчула вона полегшення. Принаймні вона більше не прив'язана до чоловіка, який маніпулював і використовував її.

Якщо я не сплю або не проводжу час із мамою чи Меггі, я з Крю. А це означає, що я з ним майже кожен божий день, і це чудово. Ідеально. Ми вже витратили всю плівку, яка була в комплекті з моєю камерою. У мене є купа фотографій Крю з відбитками губної помади на грудях та спині. Я зробила з ним пару селфі, на яких я цілую його в щоку, мої губи яскраво-червоні. Цього тижня він щодня надсилав мені помаду від "Шанель". Моя мама теж насолоджувалася подарунками, щоразу приносячи їх мені з вогником в її очах. Майже впевнена, що вона вважає, що її варто залишити.

Я відчуваю те саме.

Зараз я з ним, і ми ходимо по магазинах у центрі міста, прогулюючись повз розкішні дизайнерські бутіки, мені доводиться зупинятися і заглядати в кожну вітрину, захоплюючись чудовою різдвяною атмосферою. Деякі магазини навіть досить гідні того, щоб я могла зайти в них, хоча насправді мені нічого не там не треба.

— Давай зайдемо сюди, – Крю веде мене до магазину Картьє. – Мені потрібно дещо купити моїй мамі.

— У Картьє? – Я зупиняюся в холі і відкидаю голову назад, розглядаючи інтер'єр кремового кольору. Блискучі люстри, які звисають зі стелі.

Я і раніше була в елітних магазинах. Багато разів, переважно завдяки моїй матері. Але є магазини, які знаходяться на зовсім іншому рівні, та Картьє – один із них. Я почуваюся так, ніби перебуваю у священному місці. Як у церкві.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now