Рен
Я не можу зосередитися коли Крю сидить так близько на психології. Ми повинні були працювати над нашим конспектом, і я майже завершила свою частину, хоча він ще не зовсім закінчив. Я намагаюся допомогти йому, вказуючи на наші численні розбіжності, але ми все одно сперечаємося через них.
Потім я відволікаюся на його шалено красиве обличчя і на те, як смачно він пахне. На те, як скуйовджене його волосся, бо він шапку не знімає цілий день. Зараз він жує жуйку, клацає нею і надуває бульбашки, а я роздратовано дивлюсь на нього.
— Тобі обов'язково продовжувати це робити?
Він надуває ще одну бульбашку і лускає її губами.
— Це тебе дратує?
Я киваю, блискаючи очима, хоча насправді не маю цього на увазі. Більше схоже на те, що я насолоджуюся тим, що завдаю йому клопоту.
— Будеш?
— Ні, дякую, – я тягнуся до свого рюкзака, розстібаю передню кишеню і витягую звідти свіжу «Blow Pop» – мої улюблені цукерки. – Я візьму одну з них.
Його погляд звужується.
— Ти граєшся з вогнем, коли смокчеш їх переді мною, Пташеня.
— Справді? – я відриваю обгортку і ховаю її в рюкзак, перш ніж покласти льодяника до рота, обхопивши губами.
Його погляд зупиняється на моєму роті, спостерігаючи, як я смокчу «Blow Pop». Чим довше він дивиться, тим тепліше мені стає, і раптом до мене приходить усвідомлення.
Це, напевно, виглядає для нього дуже... розпусно, навіть брудно.
Я така ідіотка.
— Може, мені варто з'їсти це пізніше, – я витягаю льодяник з рота.
— Ні, ні в якому разі, не зупиняйся через мене, – він ставить лікоть на край столу, спираючись підборіддям на долоню, і продовжуючи спостерігати за мною.
— Продовжуй. Насолоджуйся цим. Я знаю, що я насолоджуюсь.
— Виглядає... розпусно, хіба ні? – я підношу льодяник до губ, роблячи паузу.
— До біса розпусно, Пташеня. Я можу тільки уявити, що б ти зробила зі мною, якби тобі дали шанс.
Моє тіло спалахує від його слів, від обіцянки, що криється за ними. Я, напевно, зробила би все не так, як він пропонує. Я навіть не знаю, чи хотіла б я, щоб він був у мене в роті ось так.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...