Розділ 4

39 2 0
                                    

Крю

Рен Бомонт боїться мене.

Коли Рен кинулася зі свого місця й підійшла до столу пані Сков, я зрозумів, що вона намагається відмовитися від роботи зі мною. Усі інші в класі займали свої позиції, об'єднуючись зі своїми партнерами по проекту, а я сидів сам і лютував.

Вона змушує мене виглядати проклятим дурнем, і для чого? Тому, що думає, що я буду поводитися з нею як з лайном? Хіба не розуміє, що тільки погіршує ситуацію? Вона просто занадто заклопотана власними переживаннями, щоб зрозуміти, що робить.

Типова поведінка.

Удвох ми відвертаємося від столу Сков, і Рен йде до свого, збираючись сісти, коли я говорю.

— Я не хочу сидіти попереду.

Насуплені брови псують її гарне обличчя, тому не можна заперечувати. Рен Бомонт прекрасна, якщо ви любите маленьких скромників, які, мабуть, мені підходять.

— Чому ні?

— Я б краще сів ззаду, – киваю на свій стіл, що стоїть порожній.

Вона повертає голову, вивчаючи порожні парти навколо моєї, і її плечі вражено опускаються.

— Добре.

Тріумф пронизує мене, коли дивлюся, як вона хапає свій блокнот і рюкзак, мій погляд опускається на її ноги. Вона носить спідницю стандартної довжини, яка, на мій погляд, надто довга, і сьогодні на ній білі гольфи до колін, тому я не можу побачити багато голої плоті. Ті дурні довбані "Mary Janes" на її ногах, але це не її звичайні моделі. Це інший бренд і стиль, витончені та блискучі.

Маленька міс цнотливість змінює це. Мило.

Я йду за нею в кінець кімнати, дивлячись на пряму лінію її плечей, блискуче пряме каштанове волосся, яке спадає їй на спину. Передні пасма затягнуті білим бантом, як у дитини, і я знову думаю, чи її коли-небудь цілували.

Напевно, ні. Вона така ж мила й невинна, як і раніше, з діамантом на пальці, обіцяючи батькові, що зберігатиме свою чистоту до шлюбу.

Я поняття не маю, чому вважаю це таким до біса привабливим, але це так. Я хочу її зіпсувати. Заплямувати її. Трахнути її, насправді трахати так, аж поки вона повністю не захопиться мною і не забуде про свої незаймані обіцянки. Знищити цю милу невинну дівчину – це, як спорт.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now