Рен
— Ні, – Я вислизаю з-за столу і стою, шукаючи в закусочній свого батька, згадуючи, що він зовні. – Ні, ні, ні. Він не став би брехати мені.
— Люба, сядь, – її голос твердий, погляд благаючий. – Нам потрібно обговорити це до того, як він повернеться.
Я плюхаюся на край сидіння, стискаючи стіл переді мною до болю холодними пальцями. Я оніміла. Принижена.
Розлючена.
— Твій батько був надто зайнятий, щоб шукати цю картину зараз. І він не збирається витрачати такі гроші на витвір мистецтва прямо зараз, незалежно від того як би сильно ти цього не хотіла. Ця річ належала Крю Ланкастеру. І це має найбільший сенс у світі, хіба ти не розумієш? Він надсилав тобі помади "Шанель" цілий тиждень. Усе це веде до грандіозного фіналу. Мільйон поцілунків за все життя, справді. Цей хлопець – геній.
О, Боже. Вона має рацію. Я знаю, що вона має рацію. Чому я цього не бачила? Тому що втрутився мій батько і так швидко заявив про свої права? Чи може я хотіла вірити, що він хоче зробити це так сильно, що я забула, що це не обов'язково має сенс? Невже я так відчайдушно потребувала любові і схвалення мого батька?
— Здається, мене зараз знудить, – прохрипіла я, ковтаючи нудоту.
Вона підсовує мою склянку з водою ближче до мене, і я хапаю її, випиваючи половину за лічені секунди.
— Він знає, як ти засмучена через нього, і я теж була засмучена через нього, через те, як він з тобою поводиться, його ставлення до мене. Я ігнорувала це занадто довго і дозволила йому шпигувати за тобою і поводитися з тобою, як з недієздатною дитиною, а не як з розумною молодою жінкою, якою ти стала, але не більше. У тебе є голова на плечах. Твоєму батькові не потрібно постійно стежити за тим, що ти хочеш робити. Ти можеш приймати власні рішення, – каже мама з такою рішучістю, якої я ніколи не чула раніше
—Ти справді так думаєш? – мій голос тихий, емоції хаотичні.
Вона киває, простягаючи руку, щоб покласти її на мою.
— Ти віриш, що твій батько не може зробити нічого поганого, але він має свої недоліки. Як і у всіх нас. Він людина, як і всі ми. Я не хотіла влаштовувати сцену ні тут, ні перед тобою, але я не могла більше цього терпіти. Дозволяти йому приписувати собі подарунок, якого він тобі не дарував, це неправильно. Я не розумію, чому він бреше, Рен, але він бреше. І це все його наздожене.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...