Розділ 32

34 1 0
                                    

Рен

Я вже багато років не була так вдячна п'ятниці.

По пʼятницям мені майже завжди сумно. Вони змушували мене сумувати за своєю родиною відколи я застрягла у школі. Спочатку було важко звикнути до школи-інтернату. Я була вимушена ділити кімнату з незнайомою дівчинкою, тому ніколи не відчувала, що маю власний простір. Однак я намагалася щосили і зрештою звикла до цього.

Але п'ятниці були тяжкі. Іноді вони все ще залишаються такими, особливо останнім часом, коли ми з друзями почали віддалятися. Я була така рада мати свою власну кімнату, поки не почала нудьгувати за сусідкою. За кимось, з ким можна поговорити, навіть якщо це вимушено.

Ось якою жалюгідною я почувалася всього місяць тому, а може до сих пір так і є.

Принаймні наступного тижня у нас буде більш вільний графік, тому цього варто очікувати з нетерпінням, оскільки через тиждень після цього починаються зимові канікули.

Чи насправді побачимось ми з Крю під час канікул?

Я сподіваюсь, що так.

Я йду до їдальні раніше, щоб взяти булочку і каву, і різко зупиняюся, коли бачу, що Меггі вже тут, стоїть у черзі. Я негайно підходжу до неї, і коли наші погляди зустрічаються, вона виходить прямо з черги і стискає мене у міцних обіймах.

— Вибач, що я не написала тобі. Вчора було важко.

Я повільно відсторонююсь від неї та оглядаю кімнату, помічаючи цікаві погляди, коли люди відверто спостерігають за нами.

— Хочеш поговорити десь наодинці?

Вона хитає головою.

— Я б воліла вдавати, що нічого цього не відбувається.

Я хочу посперечатися з нею, сказати їй, що це, мабуть, не найздоровіший спосіб, але я не знаю, як їй. Вона має бути приголомшена.

І я не думаю, що вона знає про вклад Наталі в їх з Фіґ відносинах.

— Я їду додому на ці вихідні, – каже вона мені, коли ми пробираємось у кінець черги. – Мені треба поговорити з мамою.

— Ти збираєшся розповісти їй?

— Не все, – шепоче вона. – Тільки цю частину.

Вона махає рукою у безпосередній близькості від свого живота.

Я не можу уявити, якого це говорити своїй матері, щось на кшталт "я завагітніла навчаючись у школі". Вона б розлютилася – найелегантнішим чином, звичайно.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now