Рен
У понеділок вранці я прокидаюся від того, що мама стукає у двері моєї спальні о дев'ятій, штовхаючи їх всередину великою, бездоганно-білою коробкою, стиснутою в її руках.
— Прокидайся, соню, – цвірінькає вона. –Тобі прийшла посилка.
Я відкидаю волосся з очей, примружено дивлячись неї, коли вона ставить коробку на мій стіл і підходить до мого вікна, розсуваючи штори. Надворі тільки сіріє, але все ще достатньо яскраво, щоб я застогнла і впала назад на купу подушок.
— Я на канікулах, – кажу їй. – Дозволь мені поспати.
— Я можу більше чекати. – Вона підходить до мого столу, хапає коробку і простягає її мені. – Це прийшло для тебе приблизно годину тому.
Я сідаю, коробка на колінах. Я знаю, від кого це, але не знаю, що всередині. Від очікування у мене просто паморочиться голова, і я витріщаюся на кришку, думаю, що він міг надіслати мені.
— Боже мій, відкрий її, люба! – мати аж скрикує.
Сміючись і сподіваючись, що там нічого непристойного, я знімаю кришку й розсуваю білий пакувальний папір, щоб побачити трохи меншу коробку всередині, загорнуту в глянцевий чорний папір. Я витягую її, відриваючи папір як маленька дитина на Різдво, щоб побачити, що це миттєва камера Polaroid Now. Спеціальна версія, присвячена Кітові Гарінґу.
— Я навіть не знала про її існування. – Я розглядаю коробку, дивлячись на фотографії камери. Вона яскрава, насичено червона, з одним із Кітових малюнків radiant babies спереду. Задня частина камери є чорно-білою композицією його мистецтва. Це красиво.
Змістовно.
Моє серце буквально щемить при її вигляді.
— Фотоапарат? О, це Кіт Гарінґ. – Мати вириває коробку з камерою з моїх рук, вивчаючи коробку і читаючи опис. – Це так весело. Я припускаю, що це від хлопчика Ланкастера?
Кивнувши, я тягнуся всередину, відкидаючи папір, щоб знайти іншу довгасту чорну коробочку з помадою Шанель. Коли я відкриваю коробку і витягаю кришку з тюбика, то бачу, що вона яскраво-насичено-рожева.
Я не можу не думати, що вона гарно виглядатиме на його шкірі.
Там є записка, і я поспішно відкриваю її, сподіваючись, що мама цього не памітить.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...