Крю
Я чекаю перед гуртожитком Рен, закутаний у своє найтовстіше пальто, шапку, рукавиці та шарф, і мені все ще до біса холодно. Сонце яскраво світить над головою, трішки гріючи. Весь кампус вкритий товстим шаром снігу, і, дякую тому, хто піднявся на світанку, щоб розчистити доріжки.
Вона ще не вийшла, і я хвилююся. Скоро пролунає дзвінок. В такий час вона зазвичай прямує до входу в школу, і мої друзі не перестають писати мені повідомлення, питаючи, де я.
Я їх ігнорую. Я можу думати лише про Рен. Як вона втекла від мене вчора вдень. Вона виглядала такою перелякканою, коли її тато подзвонив, перебиваючи нас. Я впевнений, що це засіло в її голові, змусило її відчути себе грішницею чи чимось іншим, хоча її обіцянка невинності не має нічого спільного з релігією, наскільки я можу зрозуміти.
Це просто обіцянка, яку вона дала своєму батькові та собі, не тікати з першим-ліпшим хлопцем, в якого вона закохається.
Якщо її обіцянка справді мала релігійний зміст, то, мабуть, я диявол, який вводить її прямо у спокусу.
Я не можу припинити думати про неї. Яка вона неймовірно чуйна. Як вона палко цілує мене. Якою до біса мокрою була її піхва – вона була збудженою вчора, це було очевидно. І ця незаймана вагіна була такою тугою, такою неймовірно м'якою та гарячою...
Я здивований, що не кінчив у штани.
Звісно, коли слово «Тато» спалахнуло на екрані прямо посеред того, як я її заводив, це був вірний шлях, щоб стояк упав.
Мій телефон дзижчить, і я роздратовано перевіряю його. Ще одне повідомлення.
Малькольм:"
Де ти, в біса? Скоро розпочнеться заняття."
Я:
"Я спав допізна. Я скоро буду. Не переживай за мене."
Малькольм:
"Хтось повинен."
Не намагаючись відповісти, я кладу телефон у кишеню, дивлячись на подвійні двері гуртожитку. У цей момент я практично бажаю, щоб з'явилася Рен, і коли праві двері відчиняються, і вона з'являється, я ледь не падаю від полегшення. Вона така ж закутана, як і я, у зимових черевиках на ногах замість звичайних «Мері Джейн», у товстих вовняних колготках і величезному пуховому пальто, оберненому навколо неї. На ній один із тих капелюхів, які люблять носити дівчата, з гігантською хутряною пуховою кулею на голові та відповідними рукавичками й шарфом. Я ледве бачу її гарне обличчя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...