Розділ 6

35 1 0
                                    

Рен

Я заходжу до своєї особистої кімнати, вдячна за можливість розслабитися. Хоча не маю багато часу, щоб насолодитися тишею, бо мій телефон починає дзвонити, і я здригаюся від різкого звуку.

"Тато" висвічується на екрані, і я почуваюсь, наче тону, коли розумію, що так і не подзвонила йому після того, як він надіслав мені те повідомлення.

— Вибач, татку. Я й не помітила, як день пролетів, – відповідаю я.

Його сміх, глибокий і теплий, змушує мене посміхнутися, незважаючи на те, наскільки все ще стурбована через ту суперечку між Фіґом і Меггі. І мною, напевно? Я ніколи не була причетна до чогось такого до цього, і це мене збентежило.

— Я розмовляв з головою Факультету Історії Мистецтва Колумбійського Університету.

Моє серце одночасно злітає і опускається.

— О.

— Ти не хочеш почути, що він сказав?

Я вже знаю. Він вмирає, так хоче, щоб я там вчилась.

— Що він сказав? – Я зберігаю голос легким і грайливим, саме так, як він цього хоче. Його мила і щаслива дочка, яка зробить що завгодно для свого татуся. Він робить так само.

Коли йому це зручно.

— Вони хочуть, щоб ти там навчалася. Тебе прийняли, – каже він, сповнений гордості.

— О. Це чудово, – відповідаю слабким голосом. Я сідаю за стіл, дивлячись у найближче вікно з видом на кампус. Декілька студентів снують там, хоча я не розрізняю, хто є хто. Всі виглядають однаково, оскільки вони здебільшого досі у формі.

— Ти не звучиш щасливо, Гарбузику. – Чую розчарування в його голосі. – Я думав, ти найбільше хотіла вступити до Колумбійського.

Я цього ніколи не казала, а просто завжди погоджувалася, коли він без перестанку говорив про те, який це чудовий коледж, і те, що вони мають солідну мистецьку програму. Не те, щоб мені хотілося бути митцем – скоріше я хочу вивчати мистецтво. В майбутньому хотілось би працювати в галереї чи музеї. Може, навіть мати свою власну мистецьку галерею, де я могла б відкривати багатообіцяючих митців і підтримувати їх.

Це моя мрія, і мої батьки це знають. Вони також заохочують це, хоча не думаю, що вони вірять, що я можу зробити що-небудь самостійно. Впевнена, вони просто потурають мені. Татко робить це не для мене, а для себе.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now