Крю
Моя мила маленька невинна Пташка – чарівна.
Надзвичайно сексуальна.
Повністю піддається навчанню.
І готова до сексу.
Я можу перетворити її на все, що будь-коли міг побажати, і це привабливо, так страшенно привабливо, повністю розбестити її і позбавити невинності сьогодні ввечері. Це не займе багато часу. Вона страшенно чуттєва, я знаю, що міг би це зробити.
Але я не хочу поспішати. Я хочу, щоб їй було добре. І хоча я не робив нічого, крім цього, в останні пару миттєвостей, які ми поділили, моя сексуальна незадоволеність зашкалює. У мене ніколи в житті не було так тісно в штанях.
Мені потрібно зняти цю напругу.
Хоча я не можу бути надто вимогливим. Вона зірветься і втече, а я цього не можу допустити. Мені потрібно, щоб вона хотіла мене, хотіла це зробити зі мною.
Незважаючи на мою позицію щодо стосунків і те, що я ніколи не присвячую себе лише одній дівчині, я починаю піклуватися про неї.
І я хочу, щоб Рен теж дбала про мене.
Судячи з блиску, який я бачу зараз у її погляді, вона збуджена та стурбована. Потребує мене. Їй подобається, як я тримаю її в полоні, мої пальці охоплюють її зап'ястя. Її руки над головою змушують її випинати груди, і я вмираю від бажання знову побачити ці цицьки. Вони ідеальні.
Все у ній ідеально.
Я пам'ятаю, що сказав мій брат. Як я не мушу дозволяти дівчині прив'язувати мене до себе. Це не вперше, коли він говорить щось подібне, і, швидше за все, не останній. Я знаю, що він має рацію. Мені всього вісімнадцять.
Але ця дівчина ... Я залежний.
Я не можу насититися нею.
Я відпускаю її і скочуюсь з ліжка, для того щоб стати поруч із нею. Вона влаштовується зручніше, сідає і тулиться до спинки ліжка, її погляд не відривається від мого.
— Ти хочеш, щоб я роздягнувся? – в моєму голосі чутно усмішку, тому що, чорт забирай, мені весело. Все, що робить Рен, має тенденцію радувати мене.
І це мені подобається.
Вона киває.
Я тягнуся до своєї сорочки спереду і починаю повільно розстібати кожен гудзик, відкриваючи білу майку, яка на мені під нею. Вона дивиться на мене своїм голодним поглядом, зосередженим на моїх грудях, і коли я знімаю сорочку, дозволяючи їй впасти на підлогу, вона тихо зітхає.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...