Рен
Я притиснулась до холодного скла, так само як теплий Крю до мене, його важке – так, він справді важкий – тіло було так близько до мене, що було відчуття, нібито між нами не було місця навіть для паперу.
Скажеш, коли я маю зупинитись.
Він це сказав так просто. Коли насправді це не так. Тепер я розумію, чому дівчата так швидко піддаються цьому – піддаються сексу. Це відчувається так приємно, його губи. Його голодні поцілунки. Його язик. Як він переплітається з моїм. Його руки на моєму тілі. Його пришвидшене биття серця, уривчасте дихання. І ці тихі звуки, які він видає, коли цілує мене. Ніби я найсмачніша річ, яку він коли-небудь коштував.
Це п'янка річ. Я знову відчуваю таке знайоме відчуття, таку знайому пульсацію між моїми стегнами, де вже росте вологість. З'являється тупий біль, і за кожну його частину відповідальний він. І тільки він, на мою думку, може його приглушити.
Він цілує мене допоки я не перестаю думати. Він виймає мою білу сорочку з спідниці, його пальці ковзають по пом'ятій бавовні допоки не зупиняються на моїй оголеній талії, а тоді на животі.
Я не можу дихати. Я можу лише безсило зжимати його плечі, в той час як мій язик танцює з його, а він повільно вивчає моє тіло своїми пальцями, ковзаючи вгору і вниз по моєму бюстгальтеру. В той момент мені так хотілося, щоб на мені було щось таке незвичайне, щось таке, що змусило б його очі вилетіти з орбіт, коли він би це побачив.
Але ні.
На мені лише бюст нюдового кольору, в якому немає нічого незвичайного.
Без стрічок.
Без мережева.
— Ти хочеш, щоб я зупинився, Пташеня? – ці слова він говорить у мою шию, у мою шкіру. Його губи палкі, так само як і його язик, і коли він досягає місця, де відчувається пульс, я хитваю головою.
Ні, я не хочу, щоб він зупинявся. Ніколи.
Його руки спускаються на мою талію, і він повертає мене так, що я притискаюся грудьми до вікна. Його ерекція впирається мені в сідниці, а я дивлюся на сніг, який кружляє зовні. Мої губи розкриті, а в розумі пробігають думки про те, як він виглядає оголеним. Він відчувається величезним.
Я навіть не можу уявити, що мені потрібно робити з ним вживу.
Він ковзає своїми умілими руками вниз, граючись з подолом спідниці. А потім проникає під неї, проводить пальцями по моїй спині, досягаючи спідньої білизни. Спочатку палець, тоді два. Взад і вперед. Його пальці були невагомі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomantikРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...