Рен
Після здійснення покупки, ми вже збиралися йти, тому Кірстін піднесла мені пальто. Крю забрав його в неї, і допоміг мені одягнути, долонею проводячи по моєму волоссю, під час того як діставав його з-під мого коміру. Його пальці продовжували ковзати між пасмами волосся, розчісуючи його. Я дивилася на нього, не маючи змоги відвести свої очі від його тяжкого погляду.
— Не хочеш, щоб воно було сховане? – пробурмотів він, і я кивнула в знак згоди, бо не змогла видавити із себе і слова.
Я мовчала. Була загублена в думках. Розуміла, що це все не фантазія, яка супроводжувала мене минулої ночі. Він насправді тут, стоїть навпроти, уважно дивлячись на мене.
Чи відчуває він те саме? Це тяжіння між нами? Цю хімію? Чи тільки я все відчуваю? Чи я та сама дівчинка, яка закохалася у хлопця, який не має ніякого інтересу до неї? А просто грається?
Крю прийшов сюди, на цю виставку, щоб знайти мене. Тобто, немає інакшої причини окрім його бажання побачити мене.
Мене.
Він вивів мене з галереї. Його долоня була на моїй спині, ведучи мене до бордюру. Після чого, він подивився в обидві сторони, і взявши мою руку, повів через вулицю, прямуючи до чорного "Мерседес Седан", який стояв біля узбіччя. Чоловік в чорному костюмі і з дуже приємною посмішкою вийшов зі сторони місця водія.
— Ви знайшли гостю, містер Ланкастер.
— Ви праві, – кинув у відповідь Крю. – Рен, це Пітер.
— Приємно познайомитись, – промовила до нього. Він був джентльменом в роках з посидівшим волоссям і карими очима, які виблискували теплом,
— Міс. – він киває головою в мою сторону перед тим, як тягнеться до ручки і відкриває нам задні двері машини. Я перша сковзнула в салон, а слідом за мною і Крю, після чого двері закрилися, залишаючи нас у повній тиші.
— Куди б ти хотіла поїхати на обід? – запитав Крю тихим голосом, від чого моє тіло почало тремтіти.
— Я не знаю, – я знизала одним плечем, як раптово мій живіт показав невдоволення всією ситуацією. Я не пам'ятала, коли останній раз їла.
— Ти голодна?
І враховуючи його погляд, який він кинув на мої губи, я сказала:
— Дуже голодна.
— Я також, – його посмішка повільно почала з'являтися на його обличчі. Після короткого пошуку в інтернеті, ми зупинилися в ресторані, який не дуже далеко від галереї, і який подає як сніданок, так і обіди.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
Storie d'amoreРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...