Рен
Думаю, що у мене проблема.
Майже впевнена, що я закохалася в Крю Ланкастера.
Можливо, це не кохання. Можливо, це просто серйозний випадок закоханості, що цілком природно, враховуючи, що саме він позбавив мене цноти. Він дуже важливий для мене. Єдиний хлопець, якого я ніколи, ніколи не зможу забути. Той, кого я буду пам'ятати, поки не стану старенькою леді на смертному одрі, а спогади пробігатимуть у моїй голові, відфільтровані, змінені. Зламані.
За винятком одного хлопця. Того, з ким я займалася сексом вперше.
Решта суботнього вечора - серпанок. Після другого раунду, коли ми обоє переконалися, що досягли успіху, він пригорнув мене до себе, коли ми задрімали. Ми спали обійнявшись, і коли я прокинулася в неділю вранці, він лежав притиснувшись до мене, стояком тицяв мене в сідницю, його пальці між моїх ніг, торкаючись зболілої, чутливої шкіри.
Він усе одно змусив мене кінчити, і я віддячила йому за послугу перед тим, як ми прийняли душ і приготувалися йти. Ми поснідали і не змогли довго затриматися. Літак був готовий відвезти нас назад у «Ланкастер».
Назад до реальності.
Коли ми повернулися до кампусу, я пішла до своєї кімнати, впалана ліжко й проспала півдня. Я прокинулася лише від дзижчання телефону, в кімнаті вже темно, оскільки було вже по п'ятій.
Це був батько, перевіряв, чи все добре, й розпитував про мою поїздку. Я збрехала про найдрібніші деталі й швидко відкараскалась від нього, схопивши із сумки з речами печиво, яке я отримала у пекарні вчора вдень, і з'їла його, перш ніж знову впасти в ліжко.
Зараз ранок понеділка, і незабаром розпочнеться ще один навчальний день. Принаймні день скорочений – цілий тиждень ми закінчуємо о дванадцятій тридцять через розклад екзаменів. Сьогодні перший і шостий тайми, тому ми починаємо його з Фіґероа.
Господи, я не хочу зустрічатися з ним, знаючи, що він зробив. Він взагалі буде там, чи його вже заарештували?
Я приймаю душ і сушу волосся феном. Одягаюся в форму. Зав'язую волосся стрічкою, пам'ятаючи, що сказав Крю. Як він хоче одного разу зв'язати мені нею зап'ястки.
Моя шкіра стає гарячою від думки про це.
Я взуваю чоботи й збираюся вдягнути прикраси, коли дещо розумію.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomantizmРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...