Розділ 7

35 0 0
                                    

Крю

Я думаю про щось своє, крокуючи коридорами у школі, прямуючи до їдальні, оскільки зараз обід, коли чую своє ім'я.

Глянувши через плече, бачу, що йобаний Фіґероа став на моєму шляху, його обличчя сповнене сталевої рішучості.

Чудово

З тих пір, як ми повернулися з вихідних на День подяки, з усіма щось траплялося, а це лише вівторок. Мене це заїбало. Більшість цього також пов'язане з Рен, що цікаво.

У Рен Бомонт є щось більше, ніж просто гарне обличчя. Десь глибоко всередині я це завжди знав. Вона розумна, вона добра до всіх, можливо, не до мене, але я винен у цьому, і вона впливова. Все, що я поважаю, хоча з якоїсь причини, слово повага і Рен ніколи у мене не асоціювалися одне з одним.

Мене вона приваблює. Коли для мене в це рівняння входила повага? Не те, що б я принижував дівчат заради азарту, але вони просто... для цього. Щоб поговорити, поцілувати та трахнути.

Ось воно.

Мене збентежило, коли вона вибачилася за те, що сказала про мене Сков Я трохи перебільшив, як і вона, вдавши, ніби наша вчителька допитувала ретельно розглянувши її звинувачення, які вона начебто зробила, але це не було настільки жахливо, як я це подав. Просто хотілося, щоб Рен почувалася як лайно і це спрацювало, але, гадаю, мене це не має дивувати.

Ця дівчина легко піддається на маніпуляції і занадто хороша. Хороша до болю в зубах щоразу, як говориш з нею.

Вона просто така мила.

Рен має знати, що я говорю все це лайно, щоб піднятися за її рахунок, і це так легко. Її пташине пір'я надто швидко можна скуйовдити. Це майже весело засмучувати її.

Забава, що нікому не зашкодить.

— Чи можу я хвилинку поговорити з тобою? – запитує мене Фіґероа дружнім тоном. Хоча я відчуваю щось нечисте за його словами. Він незадоволений.

Гадаю, незадоволений мною.

Якого хера я зробив? О, я знаю, народився. З цією уявною срібною ложечкою в роті. Вчитель ображається на всіх нас, багатих дітей, і це дуже смішно, враховуючи, що він працює в одній із найпрестижніших приватних шкіл у всій країні.

Але він любить розбитих, зламаних маленьких багатих дівчаток з комплексами через тата. Він їсть їх нашими викинутими срібними ложками, а потім випльовує, коли закінчує з ними. Переходить до наступної, а потім до наступної. Як довбана акула, що плаває в морі, машина для вбивства та поїдання.

Мільйон поцілунків у твоєму життіWhere stories live. Discover now