Рен
Я прибуваю до будинку Ланкастерів за декілька хвилин до першої, дякуючи Пітеру, коли він відчинив двері, щоб я могла вийти з машини, яку прислав Крю. Будівля висока, велична, і я відкидаю голову назад, моє серце б'ється від усвідомлення того, що за кілька хвилин я побачу Крю.
— Назвіть своє ім'я чоловікові на стійці реєстрації, і він проведе вас до ліфта в пентхаусі, – радить Пітер після того, як зачинив двері, і тепло посміхається, коли повертається до мене.
— Ще раз дякую, – кажу я з ледь помітною посмішкою, намагаючись не звертати уваги на нерви, які танцюють у мене в животі.
Я заходжу в будівлю, вестибюль схожий на той, що у домі, де я живу, і коли я називаю своє ім'я чоловікові за масивним дерев'яним і лакованим столом, він киває, наче чекав на мене, інструкції для ліфта в пентхаусі гуркочуть на його язиці, наче він казав це тисячу разів раніше.
Закутавшись у пальто, я прямую до ліфта, двері відчиняються одразу після того, як я натискаю кнопку. Ліфт неймовірно швидкий, у мене трясуться коліна, коли я виходжу, і я збираюся постукати в чорні двері прямо переді мною, коли вони відкриваються, і за ними стоїть Крю.
Його гарячий погляд пробігає по мені, і тепер мої ноги тремтять вже з іншої причини.
— Пташеня, я сумував за тобою.
Він відкриває двері ширше, дозволяючи мені увійти, а коли я входжу, одразу їх зачиняє.
І миттєво кидається на мене.
Я притиснута до стіни, його рот знаходить мій, язик заглиблюється всередину. Я відповідаю його хвилюванню, мій язик кружляє по його, він стогне, лишаючи мене, коли розриває поцілунок, щоб провести губами по всій моїй шиї. Його руки на моїй талії, притискають мене до стіни, його великі пальці гладять мене спереду.
— Що на тобі, дідько, вдягнено? – запитує він із подивом у тоні.
— Сукня, – тремтячим голосом визнаю я, тягнучись до його обличчя, потребуючи, щоб його рот повернувся до мого. – Тобі подобається?
— Я ще не знаю.
Він знову цілує мене, і ми стоїмо у фойє, пожираючи одне одного не знаю скільки часу, поки я нарешті не відштовхую його, відчайдушно прагнучи перевести подих. Щоб зорієнтуватися.
Один пристрасний поцілунок, і я приголомшена – найкращим чином.
— Нікого немає вдома? – запитую я, поки він витирає кутик рота. Я наносила помаду, але зжувала половину її під час поїздки, тому на його губах залишився лише червоний слід.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...