Рен
Решта мого дня проходить нормально, але я дуже хвилювалася як пройде наш ланч з Меггі на зустрічі "Товариства Честі", проте вона провела його з Франкліном, тому мені не довелося розказувати їй про розмову з Фіґом.
Розмову, після якої я почувалася неспокійно. Так, ніби він намагався говорити зі мною словами з подвійним сенсом. Кажучи одне, маючи на увазі зовсім інше. Мені не сподобався його тон. Його фамільярність. Він знає, яка я.
Він знає, що я не зацікавлена в хлопця, випивці чи сексі. Це не моє. Ніколи не було. Я хороша дівчинка.
Такі речі... Лякають мене.
Коли заходжу на свій сьомий урок, останній за сьогодні, я приємно схвильована. Психологія мій улюблений предмет. Люблю вивчати, як люди поводяться і думають, і мотиви, які криються за нашими вчинками. Це так цікаво. Сьогодні міс Сков оголосить останній проект на семестер, вона зазвичай змушує нас працювати в групах. У класі вже є кілька дівчаті, з якими мені доводилося працювати над груповими завданнями і знаю, що легко буде працювати з ними знову. Вони принаймні витримають навантаження на рівні зі мною.
Крю вже тут, ще один предмет, який я маю з ним, та і з Езрою та Малкольмом. Вони троє сидять разом в кінці класу, оточені дівчатами, які підкочують свої спідниці так високо, що майже світять своєю білизною, а на їхніх обличчях стільки макіяжу, що я здивована, як вони можуть розплющувати очі. На їхніх віях стільки туші, що вона тягне їх донизу.
Мені справді не варто бути такою злою в думках. Це не добре. У всьому винен понеділок. Напруження між мною і Меггі, Меггі і містером Фіґероа. Розмова з Фіґом.
Це все так тривожно.
— Добре, всі слухайте! – Сков грюкнула дверима, як тільки увійшла до класу, крокуючи до свого столу. Вона плавно рухається і видає ритмічний звук – через браслети на її зап'ястях, коли вона рухає руками. А вона любить багато рухати руками.
Ми всі сідаємо обличчям вперед і уважно слухаємо. Всі поважають Сков. Вона весела та цікава, і змушує нас насолоджуватися навчанням, що може бути рідкістю навіть у приватній школі, і якій щедра зарплата, щоб привабити найкращих викладачів.
— Як усі ви добре знаєте, прийшов час для нашого останнього проекту на семестр. На вихідних з нагоди Дня подяки я над цим добряче подумала і дійшла висновку, що втомилася робити одне й те саме останні одинадцять років... Мені нудно. – Міс Сков дивиться на них, коли Крю і його клан улюлюкають позаду. – Заспокійтеся, хлопці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мільйон поцілунків у твоєму житті
RomanceРен Боумонт - її можна описати багатьма словами. Красива. Розумна. Солодка. Невинна. У підготовчій школі Ланкастера дівчатка її обожнюють. Вони усі хочуть бути її подругами. Але тільки я бачу Рен такою, якою вона є насправді. Пригнічена маленька нез...