Keyifli okumalar...
****
Genç kız yerinden kıpırdayamazken Cenk yanına gelerek karısının baktığı kişiyi görünce duraksadı. Belki de görmeyi beklediği en son kişi evin kapısından onlara bakıyordu.
"Merhaba, uzun zaman oldu Cenk!" diyen kadınla Alya yutkunmuştu. Genç kız bedenini saran ürpermenin ne anlama geldiğini bilmiyordu.
"Merhaba, hayırdır Seda seni buraya ne getirdi?" genç kadın adamın sorusuyla duraksamıştı. Gözlerini kısarak Alya ve Cenk'e dikkatle bakarken Alya'nın yakından daha güzel olduğunu düşünüyordu. Aynı şey Alya içinde geçerliydi. Daha önce yüz yüze gelmeseler de Seda'nın fotoğraflarını çokça görmüştü. Şimdi anlıyordu ki o fotoğraflar gerçeği tam olarak yansıtmıyordu. Seda çok çok daha güzeldi. Abilerinin aksine sarışın mavi gözlü ve Cenk'in boyuna yakın boyuyla manken gibi bir kadındı.
"Beni sen çağırdın ya, söylemek istediğin şeyler olduğunu söyledin." Alya hızla genç adama dönerken Cenk oldukça şaşkın bir şekilde başını iki yana sallamıştı.
"Yanılıyorsun seni ben çağırmadım," diyen adam hemen Alya'ya dönmüştü. "Bir yanlışlık olmalı Alya, onu ben çağırmadım," dediğinde Alya buruk bir şekilde gülümsemişti.
"Sen çağırmadıysan eski karının benim kapımda ne işi var Cenk?" diye çıkışan genç kız oldukça öfkeliydi. Bulunduğu duruma hazırlıksız yakalanmıştı. Seda ile elbet bir gün karşılaşacağını biliyordu. Ne de olsa o Aras eniştesinin kız kardeşiydi.
"Yemin ederim ben çağırmadım," diyen adam oldukça endişeliydi. Akasya tanımadığı kadının Cenk hocanın eski karısı olduğunu öğrenince kadını daha bir ayrıntıyla incelemeye başlamıştı. Kadın gerçekten güzeldi.
"Ne oluyor neden gelmiyorsunuz?" Deniz hanımın yanlarına gelmesiyle ortam iyice gerilmişti. Seda'yı gören kadın kaşlarını çatarak oğluna baktı.
"Ne oluyor burada? Seda neden bu kapıda?" dediğinde sesi oldukça sert çıkmıştı. Alya gözlerinin dolmasını engellemek için elinden geleni yapıyordu.
"Cenk'in onu çağırdığını söylüyor." Deniz Hanım hışımla oğluna bakmıştı.
"Ne diyor Alya, gerçekten onu sen mi çağırdın?"
"Yok öyle bir şey anne, neden geldi bilmiyorum." Cenk ılıman davranmaya çalışıyordu. Sakin olmalıydı yoksa iş işten geçecekti.
"Bana mesaj attın Cenk, yardıma ihtiyacın olduğunu acil dönmem gerektiğini yazdın." Kadının ciddi bir şekilde konuşması Alya'nın dikkatinden kaçmıyordu.
"Yok öyle bir şey nereden çıkarıyorsun Seda?" dediğinde derin bir nefes almıştı. "Sakin olalım ve hep birlikte sakince konuşalım. Salonda!" dediğinde Alya dişlerini sıkmıştı. O kadının evine girmesini istemiyordu. Onun yüzünden Arya evlenmek zorunda kalmıştı. Sonu güzel olsa da olmayabilirdi de. Seda içeri girecekken Alya dişlerinin arasından çıkışmıştı.
"Sakın ayakkabılarınla evime gireyim deme." Seda ayağında ki topuklu ayakkabılara bakarak umursamazca omzunu silkip çıkarmıştı. Cenk'in yol göstermesiyle salona geçerken Akasya arkadaşının yanına giderek sessizce fısıldadı.
"Neler oluyor Alya, bu kadın Cenk hocanın eski karısı mı?" Alya başını sallarken Akasya gözlerini büyüterek ona bakmıştı.
"Burada ne işi var o zaman?"
"İnan bilmiyorum ama öğreneceğim. Eğer Cenk'in bu işte parmağı varsa onu mahvederim." Alya arkadaşına terastakileri idare etmesini söyleyerek onların peşinden salona girip kapıyı kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK ÇİÇEĞİ
General FictionTATLI HATA hikayesinde ki İkizlerden Alya'nın hikayesi. Keyifli okumlar!