Keyifli okumalar!
***
Genç kız hâlâ olanların şaşkınlığıyla bölüm binasından çıkarak arkadaşlarının beklediği kantine doğru ilerlemeye başlamıştı. Aklı karma karışıktı. Cenk'in neden aralarından bir şey varmış gibi davrandığını anlayabiliyordu. Ama mantığı bunu kabul etmek istemiyordu. Sıkıntıyla nefesini dışarıya vererek kantinin kapısından içeriye girdiğinde birçok bakışın üzerine döndüğünün farkındaydı. Akasya genç kızı görünce hemen el sallamaya başlamıştı. Alya onu görünce yönünü arkadaşlarının oturduğu masaya çevirirken Aslı ve Ahmet'in de bakışlarının üzerine dönmesiyle hafif gülümsemişti. Ne kadar gergin olsa da bunu belli etmemek için elinden geleni yapıyordu.
"Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?" Alya sandalyeyi çekip otururken Ahmet karşısına oturan genç kızı dikkatle inceliyordu.
"Biz iyiyiz de sen pek iyi görünmüyorsun? Neler oluyor Alya?" Ahmet'in sorusuyla bakışlarını kaçıran genç kız yutkunmuştu.
"Bir şey olduğu yok, en azından beklemediğimiz bir şey olmuyor. Ben bir çay alıp geliyorum," diyen kız yerinden kalkmak üzereyken Ahmet eliyle onu oturtarak engellemişti.
"Sen otur ben alırım çayını," dedi. Ahmet oturduğu yerden kalkarak diğerlerine baktı.
"Siz bir şey istiyor musunuz?" Aslı ve Akasya başını iki yana sallarken Ahmet yanlarından ayrılarak çay almaya gitmişti. Alya arkasından kısa bir bakış attıktan sonra yeniden kızlara döndü.
"Alya, iyi misin?"
"Daha iyi günlerim olmuştu ama iyiyim."
"Ayfer hocayla karşılaştın mı? Ahmet bölüm başkanıyla konuştuğunuzu söyledi, bir gelişme var mı?"
"Ayfer Hanım adil oynamayacak gibi görünüyor."
"Ne gibi, sana bir şey mi yaptı?"
"Yapmadı ama Cenk hoca ile aramda bir ilişki olduğunu iddia etti." Akasya şaşkınlıkla ağzı açık bir şekilde Alya'ya bakarken Aslı gülerek genç kıza bakmıştı.
"Sen ciddi misin?"
"Maalesef ciddiyim ve Cenk hoca herkesin önünde kabul etti."
"Ne?" Akasya ve Aslı aynı anda çığlık atarken Alya elini kaldırarak onları susturmuştu.
"Bağırmayın, herkes bize bakıyor."
"Alya sen ne dediğinin farkında mısın?" Akasya araya girerken Alya umursamazca omzunu silkmişti.
"Duydunuz, Cenk hoca beni korumak için aramızda bir şey olduğunu kabul etti," dediğinde devam etti. "En azından ben öyle düşünüyorum," dediğinde Aslı anlayışla gülümsemişti.
"Cenk hoca doğru olanı yaptı. Akasya iki yıl önce olanları hatırlamıyor musun? Hocayla ilişkisi olduğu öğrenilen kıza karşı davranışlar nasılda değişmişti. Aslında kimse bir şey söylemezdi. Ama hoca ilişkiyi kabul etmeyince kıza yapmadıkları eziyet kalmamıştı. Hocalara bir şey olmuyor ama öğrencinin hayatı zehir olmuştu." Alya şaşkınlıkla Aslı'yı dinlerken derin bir iç çekti. Ahmet elinde çayla masaya döndüğünde diğer iki kıza da sıcak çikolata almıştı.
"Ne konuşuyordunuz?" Ahmet yerine otururken Alya çayından büyük bir yudum almıştı.
"Oh be kendime geldim," Ahmet tek kaşını kaldırarak gülümsemişti.
"Kendine geldiğine göre şimdi ne olduğunu anlat bakalım, görüşmenin sonucunda ne oldu?"
"Bir şey olmadı. Bölüm başkanına Ayfer hocanın suçlu olduğunu kanıtladım. Rektörlükle olan görüşmede de kanıtlarımı göstereceğim ama Ayfer hoca geri adım atmak yerine daha da saldırganlaşmaya başladı. Dava açacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK ÇİÇEĞİ
Ficción GeneralTATLI HATA hikayesinde ki İkizlerden Alya'nın hikayesi. Keyifli okumlar!